Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marcella schreef:Hier de dubbele bodem van de peewee eruit, want de dames willen graven. Trouwens alle kleppen staan omhoog, want merkte dat de dames ondanks dat ze wisten hoe het werkte het niet fijn vonden. Eigenlijk alleen last van een stinkende bak als ik te lang wacht met schoonmaken.
Als je bak zo snel ruikt zou ik misschien toch kijken waardoor het kom. Ruik zelden de bak.
Ladygiroc schreef:Ik heb (helaas) een poes die markeert als ze krols is/wordt. Ze plast dan ook buiten de bak, en niet eens zozeer bij een deur maar wel altijd vaste plekken.
In die richting zou je ook eens kunnen denken.
meisje_ schreef:Hoe lang gebruik je dat natvoer? 1 van mijn katten kreeg hier vrij snel nierproblemen van en ging daardoor naast de bak plassen.
speurneusc schreef:Ladygiroc schreef:Ik heb (helaas) een poes die markeert als ze krols is/wordt. Ze plast dan ook buiten de bak, en niet eens zozeer bij een deur maar wel altijd vaste plekken.
In die richting zou je ook eens kunnen denken.
dat kan je nog simpeler oplossen, steriliseer je poes wordt die niet meer krols, plast ie daarom er ook niet meer naast, en geen ongewenste overbevolking meer.
Ladygiroc schreef:speurneusc schreef:
dat kan je nog simpeler oplossen, steriliseer je poes wordt die niet meer krols, plast ie daarom er ook niet meer naast, en geen ongewenste overbevolking meer.
Dat ligt nogal gevoelig als je cattery bent
Muiz schreef:Hier ook een PeeWee gehad die onmeunig stonk![]()
Het was die van mijn zus die met haar kat kwam logeren maar hier op de vloerverwarming ging dat echt niet. Gingen de katten ook van naast de bak plassen. Hier werden wel die houten korrels gebruikt en die heb ik toen de schuld gegeven maar het zou ook wel eens die tussen bak kunnen zijn geweest.
Zou het toch ook eens een week zonder kappen proberen en zonder stink PeeWee, dat gaat misschien al beter? Matjes in chloor is inderdaad ook niet zo verstandig, dat vinden ze juist een fijne geur om op te plassen.