Druif_01 schreef:Onze kattenoppas komt sowieso 2x per dag. In de ochtend en avond kunnen de katten dan even buiten een luchtje scheppen (in onze afgeschermde tuin). Als de oppas weer weg gaat, moeten de katten dus ook weer naar binnen.
Mijn poes mag normaal gesproken gewoon in de ochtend als ze dat wil naar buiten (dan laat ik haar buiten) of op een ander moment als ik er ben. Als ik ga slapen of ik ga weg dan roep ik haar en dan meestal komt ze wel thuis. Zo niet dan heeft ze pech en blijft ze wel eens een nachtje buiten. Vaak miawt ze dan een paar uur later dat ze naar binnen wil.
Maar nu ben ik dus 1,5 week weg en heb ik mijn vriendin/bijna buurvrouw gevraagd om haar te verzorgen. Dat betekend eten geven (1 zakje per dag) water en brokjes. En buiten/binnen laten. Maar als het niet 2x daags lukt was alleen binnen ook goed. In principe dus gelukt. Maar ik ben dan ook wel weer zo dat ik denk oh maar ze heeft het al zo druk met werk ik vraag voor een paar dagen mijn ouders wel. Dus appte ik haar dat mijn ouders die en die dagen komen. Komt mijn moeder vandaag moet ik alsnog appen wat ze precies moet doen en doet ze naar buiten terwijl ze niet na denkt dat ze ook weer naar binnen moet. Dus wederom vriendin geappt of ze haar toch wil verzorgen.
Maar ik vind dit best lastig. Of ben ik gewoon niet duidelijk?