Valkparkiet man aangevlogen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 16:51

Rivendell schreef:
anjali schreef:
Ik hoop dat dit leuke vogeltje wordt herenigd met zijn baasje,of anders een heel goed nieuw baasje krijgt!

Ik wilde hem zelf opvangen als er niemand voor komt, maar m'n vriend wil het echt niet

Waarom niet? Zo'n vogeltje veroorzaakt toch weinig overlast,al denk ik wel dat je er nog minstens 1 bij moet nemen voor zijn gezelschap.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 17:03

anjali schreef:
Waarom niet? Zo'n vogeltje veroorzaakt toch weinig overlast,al denk ik wel dat je er nog minstens 1 bij moet nemen voor zijn gezelschap.

Maar deze vliegt mannen aan :)) haar vriend is dan nergens meer veilig!

Sorry dat was een inkoppertje, ik ga weer snel terug onder mijn steen :D

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 17:15

Telpeva schreef:
anjali schreef:

Maar deze vliegt mannen aan :)) haar vriend is dan nergens meer veilig!

Sorry dat was een inkoppertje, ik ga weer snel terug onder mijn steen :D

:D

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 17:17

anjali schreef:
Rivendell schreef:

Ik wilde hem zelf opvangen als er niemand voor komt, maar m'n vriend wil het echt niet

Wat maakt dat nou uit waarom niet?
Wat jij weinig overlast vindt vindt ts haar vriend misschien wel veel..

Vreemde beredenering dit..

knollentuin

Re: Valkparkiet man aangevlogen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 17:30

Er staan er ook een aantal vermist in de rubriek op marktplaats, misschien zit ie erbij? Zo een tamme leuker ga je toch zoeken lijkt me

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 17:30

Nou,als een ander mij iets wil verbieden zou hij\zij daarvoor een goede reden moeten hebben.

Century

Re: Valkparkiet man aangevlogen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 17:55

Het is ook geven en nemen in een relatie hè ;) Maar lijkt me hier niet helemaal op z'n plek, deze discussie.

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 19:28

Lotus83 schreef:
https://m.facebook.com/groups/492306181 ... 551579012/

Dit is echt wel een eind uit de richting maar deze is vermist vanaf 12 augustus...

Heb de eigenaar een bericht gestuurd met de vraag of en welke kleur ring hij heeft..

Helaas, zijn vogeltje heeft geen ring...

Rivendell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-21 23:17

anjali schreef:
Nou,als een ander mij iets wil verbieden zou hij\zij daarvoor een goede reden moeten hebben.

Ik heb nog geen buiten volière. Die komt van het voorjaar pas. Mijn vriend heeft copd en kan niet tegen vogel stof. Ons huis is klein en zo'n vogel hoort de ruimte te hebben.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 23:30

Rivendell schreef:
anjali schreef:

Ik heb nog geen buiten volière. Die komt van het voorjaar pas. Mijn vriend heeft copd en kan niet tegen vogel stof. Ons huis is klein en zo'n vogel hoort de ruimte te hebben.

Plus: een actieve Valkparkiet is nogal…..Uhm….communicatief. Die babbelt er schreeuwt erop los 24/7 (nou bijna 24/7). Dat moet je maar willen en kunnen hebben in je woonsituatie. Plus: ze hechten zich vaak aan 1 persoon. Ook niet altijd ideaal.

viphorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-21 06:15

Rivendell schreef:
anjali schreef:

Niet voor een of ander maar moet jij je verantwoorden waarom jij hem niet wilt houden ? Ts super datje hem hebt geholpen en opgevangen hebt ik hoop dat de baas zich meld of dat er anders een leuke nieuwe baas zich meid .

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-21 09:44

Rivendell schreef:
anjali schreef:

Dat is inderdaad wel een reden.Ik houd zelf erg van vogels maar vind het naar om ze in een kooitje te zien.Daarom heb ik er ook geen in huis.