Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LaPluche schreef:Ik heb gister middag de hele middag lopen bellen met verschillende instanties, ook 3 asielen, 2 stichtingen en mijn 2 dierenartsen. Ik heb echt mijn best wel gedaan om ze geplaatst te krijgen.
Grote afstanden zijn moeilijk omdat ze zo klein zijn en snel onderkoeld raken onderweg.
Ze plassen mooie lichte druppels, poepen een heel klein beetje, waarschijnlijk omdat er nu pas echt voer binnenkomt.
Ze liggen in een warme kamer en in een electrische deken. Ze kunnen zelf kiezen of ze er echt inkruipen of wat koeler willen liggen.
Voeden gaat goed, net 1,5 en 2 ml erin gekregen. Nu een hazenslaapje, over 2 uur mag ik weer.
Steppe schreef:Poeh hard werken voor je maar top dat je het doet. Lang geleden ook een kitten van 2 dagen oud opgevangen en met de fles groot gebracht en gelukkig hoefde ik niets te stimuleren om te plassen en poepen dat deed mijn hond voor me, na de fles legde ik hem bij de hond en die lukte de buik en hield hem warm en dat werkte prima. Zijn echt grote vrienden geworden.
Succes met je korte nachten en de kleine frummels
LaPluche schreef:We zijn weer een nachtje door![]()
Voer is opgeschroefd naar 2 ml per voedingsbeurt en dat gaat er ook heel makkelijk in nu.
Er is een plekje waar de kleintjes over 4 weken naar toe kunnen, de dochter van een goede vriend heeft een nestje waar de kittens 2 weken oud zijn. Ik hoop dat deze dan al iets aan de vaste voeding zijn en dat ze dan mee kunnen met die van haar.