Citaat:
Siesjuh, leuk dat de jouwe ook altijd mee gaan! Wij zijn in mei ook met de tent weggeweest! Ik zou in de toekomst ook graag een caravan kopen maar ik ben er bang voor hoe warm het daar kan worden. Hoe regelen jullie dat?
Alles tegen elkaar open zetten. Wij hebben voor de ramen van die klimrekken voor bloemen geplaatst, zodat ze er niet uit kunnen als ze er niet uit mogen. Dit zou je ook voor de deur kunnen doen, zodat je die ook half open kan zetten.
(Ik heb even gezocht op Google, maar ik kan ze niet vinden. Gewoon simpele dingen van een tientje met vierkantjes, volgens mij heb ik ze bij de Gamma vandaan).
Verder een ventilator en de blazer van de ringverwarming aan en dan is het goed te doen, zeker als ze op de grond gaan liggen. We hebben vorig jaar tot 40 graden goed overleefd. Bij ons komen ze ook gewoon buiten, ze gaan onder of achter de caravan liggen en als je roept komen ze
.
eilleen333 schreef:Jij hebt ze los in de auto? Mijn kitten reist heel makkelijk in haar mandje. Eerste keer was paniek (ik denk omdat ze vast heeft gezeten in de motor van een rijdende auto), vooral op de snelweg. Na een paar dagen oefenen ging het al heel goed en ging ze slapen of spelen.
Maar ik durf haar niet los. Ze is nu sowieso te jong om dat te doen, pas 8-9 weken oud, maar ik ben zo bang dat ze later ook spelenderwijs bij bv de pedalen terecht komt.
Dus ik zoek nu eigenlijk een autobench of een rek oid. Een rek zou het makkelijkste zijn, maar die moet dan wel van de grond tot het plafond reiken.
Ik heb ze ook los, hier dikke paniek in een bench. Ze zijn heel goed af te richten, tenminste, die van ons en komen dus absoluut niet voorin. Ze liggen eigenlijk altijd in de kofferbak of op de hoedenplank.
Om af te schermen zou je ook voor zo'n plantenrek kunnen kijken, eventueel 2 onder elkaar. Die dingen wegen niks, zijn sterk en makkelijk te knippen om op maat te maken
Inmiddels lijkt het of ik aandelen heb in die rekken volgens mij