Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
office schreef:Stichting ace -charity heeft een hondje ter adoptie wat slecht kan lopen.Banzai heet ze.
Prima stichting familie van me heeft twee hondjes geadopteerd.Als je ze mailt kunnen ze je vast helpen.Sommige hondjes komen uit de hel soms letterlijk vrij gekocht uit een dodings station.Kunnen ze beter lekker naast jou op de bank liggen naar mijn idee.
Maris schreef:Ik ben al aan het oefenen met wandelen. Maar hoe saai is dat in je eentje ! Maar goed, ik oefen.
Klein hondje hoeft dus niet speciaal minder te lopen. Hmmm. Komt wel goed uit, want ik houd wel van wat grotere honden ( als ik die keuze heb ). Maar een kleinere hond is wel gemakkelijk te houden aan de lijn natuurlijk.
Bulldoggen zijn niet echt mijn soort honden. Ik hoef overigens ook geen rashond. Hond uit het asiel is mijn eerste keuze.
luuntje schreef:Ik heb een scootmobiel.
Op de voetplaat staat een kistje met een stukje tapijt erin.
Mijn Cocker Spaniel heeft geleerd om in het kistjete gaan zitten. Dan rijden we naar het uitlaatgebied.
Hij mag los en ik rij achter hem aan.
Hij kwam bij ons als pup. En het kistje is zijn veilige plek.
Hij komt keurig als ik hem fluit/roep.
mvdbijl schreef:Iedereen roept wel het asiel maar ik denk toch dat die ook terug houdend zullen zijn als je niet met een goed plan komt.
Mijn zus werkt in de horeca met wisselende tijden en kreeg al geen kat.
anjali schreef:marleen_usar schreef:Fietsen kan maar dan moet het geen klein ras zijn.
Dat lijkt me best gevaarlijk,want als de hond opzijspringt trekt hij je toch om?
Anastasia24 schreef:Ts, heb je een tuin? Dat scheelt al veel als de hond daar lekker in mag rond rennen. Als jij meedere keren per dag 10 minutjes gaat een blokje om zie ik het probleem niet. Eens met de auto weg en bij het water gaan zitten waar de hond wel lekker los kan, kan zwemmen en spelen met andere, misschien een rondje fietsen? Hier mogen ze alle 4 soms mee naar de weide, vinden ze fantastisch. Beetje het land beschermen tegen passerende mensen.
Maris schreef:Anastasia24 schreef:Ts, heb je een tuin? Dat scheelt al veel als de hond daar lekker in mag rond rennen. Als jij meedere keren per dag 10 minutjes gaat een blokje om zie ik het probleem niet. Eens met de auto weg en bij het water gaan zitten waar de hond wel lekker los kan, kan zwemmen en spelen met andere, misschien een rondje fietsen? Hier mogen ze alle 4 soms mee naar de weide, vinden ze fantastisch. Beetje het land beschermen tegen passerende mensen.
Ik had het nog nergens geschreven, maar meerdere malen 10 minuten per dag gaat hem niet worden. Ik ben al blij dat ik dat 1 maal per dag kan ..... Wel een tuintje die met wat aanpassingen ( goed hek ) natuurlijk wel voor buiten tijd kan zorgen. Bij water gaan zitten kan ook, maar zie ik me in de winter nog niet doen
Luuntje , een loopfiets is misschien wel een idee ! Dan kom je toch wat verder dan alleen met wandelen.
Maris schreef:Ik had het nog nergens geschreven, maar meerdere malen 10 minuten per dag gaat hem niet worden. Ik ben al blij dat ik dat 1 maal per dag kan ..... Wel een tuintje die met wat aanpassingen ( goed hek ) natuurlijk wel voor buiten tijd kan zorgen. Bij water gaan zitten kan ook, maar zie ik me in de winter nog niet doen
Luuntje , een loopfiets is misschien wel een idee ! Dan kom je toch wat verder dan alleen met wandelen.
Maris schreef:Anastasia24 schreef:Ts, heb je een tuin? Dat scheelt al veel als de hond daar lekker in mag rond rennen. Als jij meedere keren per dag 10 minutjes gaat een blokje om zie ik het probleem niet. Eens met de auto weg en bij het water gaan zitten waar de hond wel lekker los kan, kan zwemmen en spelen met andere, misschien een rondje fietsen? Hier mogen ze alle 4 soms mee naar de weide, vinden ze fantastisch. Beetje het land beschermen tegen passerende mensen.
Ik had het nog nergens geschreven, maar meerdere malen 10 minuten per dag gaat hem niet worden. Ik ben al blij dat ik dat 1 maal per dag kan ..... Wel een tuintje die met wat aanpassingen ( goed hek ) natuurlijk wel voor buiten tijd kan zorgen. Bij water gaan zitten kan ook, maar zie ik me in de winter nog niet doen