Poezen samen gezet - poepen niet ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-21 23:01

Twee drollen in de bak *\o/* Eentje is van Sansa, ik stond er bij en keek er naar :') De andere heb ik niet gedraaid zien worden dus ik weet niet wie de maker daarvan is...

Mijn mama is zonet op bezoek geweest en had tonijn (zonder olie hoor) bij voor hen. Vonden ze heerlijk!

We kunnen Arya ook eindelijk aaien *\o/* En ze ligt nu al een uur of wat heerlijk in de boom hier in de woonkamer.

Afbeelding

Afbeelding

Luca03

Re: Poezen samen gezet - poepen niet ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-21 23:13

Off topic: Als Belg keek ik even heel raar bij het lezen van de titel :')

Leuke namen hebben je katten! :)) Wat fijn dat je Arya nu hebt kunnen aaien en dat ze zich (hopelijk) beide hebben kunnen ontlasten.

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-21 23:44

Luca03 schreef:
Off topic: Als Belg keek ik even heel raar bij het lezen van de titel :')

Leuke namen hebben je katten! :)) Wat fijn dat je Arya nu hebt kunnen aaien en dat ze zich (hopelijk) beide hebben kunnen ontlasten.

Ik ben ook een Belg haha. Na 15 jaar Bokt heb ik me aangepast _/-\o_

Arya heeft gepoept! *\o/*

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-21 09:14

En beide dames hebben nogmaals gepoept vaochtend!

Er is blijkbaar wel een dingetje gaande.. Ik zat gisteren met Sansi in de gang. Zij liep naar de bak daar om te plassen. Die bak heeft geen deksel momenteel. Sansi was nog volop bezig toen Arya er gezellig kwam bij zitten :+ Vond Sansi niet zo heel leuk natuurlijk. Sansi weg. Arya heeft geplast. Arya weg. En toen kwam Sansi terug :+ Sansi heeft toen niet meer in die bak geplast.

Vanochtend soort gelijk. Sansi naar de bak in de keuken, kaka gedaan. Vlak daarna Arya daar ook, in dezelfde bak.

Vandaag ben ik zo goed als heel de dag thuis, voor het eerst sinds we Arya hebben. Ik lach me nu al dood met die twee haha.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-21 15:07

Top dat het zo goed gaat!

Die rooie van mij kwam als kitten gezellig aanwandelen terwijl ik klonten uit de kattenbak aan het scheppen was.
Stapt de bak in.
Gaat OP mijn schepje zitten.
.....en begint doodleuk een drol te draaien 8)7

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-21 11:22

pmarena schreef:
Top dat het zo goed gaat!

Die rooie van mij kwam als kitten gezellig aanwandelen terwijl ik klonten uit de kattenbak aan het scheppen was.
Stapt de bak in.
Gaat OP mijn schepje zitten.
.....en begint doodleuk een drol te draaien 8)7

Haha ja, als ik hier klaar ben met scheppen, zit Sansa er binnen de minuut op :D
Mijn paard is ook zo - ik ben nog bezig, en dan komt ze een drol voor mijn voeten gooien. Steek ik gewoon de schep onder haar kont, dan poep ze rechtstreeks daar in :D