Maar ook om gerust te stellen zou dit misschien kunnen werken?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
troi schreef:Poe, als je mijn buurvrouw was zou ik er stapelgek van worden. Je kan je buren echt geen uren geblaf aandoen..
Sannert schreef:Deze heb ik ooit zelf als tip gekregen, zet de radio aan als je weggaat. Dan is het niet compleet stil/geluiden van buiten horen ze niet/minder goed mochten ze daar op reageren.
Mandarijn12 schreef:Hij raakt zo in een bubbel, dat hoort ie niet meer. Maar het helpt inderdaad tegen omgevingsgeluiden, hij slaat minder snel aan.
Voor nu wilde ik een bunker bouwen, 10 cm dik, geïsoleerd, ombouw om de ren heen. Wel met zuurstof uiteraard, helemaal uitgetekend. Blijkt toch een flink klusje te zijn. Ik bedoel: als iemand een muziekstudio kan bouwen waarbij buren het gedrum niet horen, moet ik vast iets kunnen maken wat geblaf tegenhoudt.
Dus ik googlen op mogelijkheden, kwam ik een ultrasoonantiblafding tegen met best goede recensies. Aangezien dat makkelijker is dan een bunker bouwen, ga ik die eerst eens uitproberen. 6 september moet ik weer werken, dus ik heb nog even. Als dat ding niet werkt, kan ik volgende week aan de klus haha.
marleen_usar schreef:Ik heb veel teckels in de opvang gehad en blaffen hoort echt bij een teckel. Het is moeilijk om ze dat af te leren.
Mandarijn12 schreef:Ik heb een apparaat gekocht die ultrasoon geluid uitzend zeg maar. Niet als halsband maar een doosje. Na 1x blaffen was het probleem opgelost![]()
De teckel keek op (zag ik op de camera), keek echt zo van: "ooooo je wil dat ik stil ben? Zeg dat dan!" Gaat languit liggen in coma, tot ik thuis ben. Dat gaat al een week zo. Als ik thuis ben staat ie gewoon uit.
Teckel 2 blafte overigens rustig mee met teckel 1 als ik wegging, dus de een werd niet 'gestraft' door niks te doen. Was wel even een risicootje inderdaad.
Maar waar ze voorheen vaak alert waren als ik weg was, liggen ze nu gestrekt in comaVolgens mij was dit een goede move.
Buurvrouw: "heb je die honden nog?"
Mandarijn12 schreef:Ik heb een apparaat gekocht die ultrasoon geluid uitzend zeg maar. Niet als halsband maar een doosje. Na 1x blaffen was het probleem opgelost![]()
De teckel keek op (zag ik op de camera), keek echt zo van: "ooooo je wil dat ik stil ben? Zeg dat dan!" Gaat languit liggen in coma, tot ik thuis ben. Dat gaat al een week zo. Als ik thuis ben staat ie gewoon uit.
Teckel 2 blafte overigens rustig mee met teckel 1 als ik wegging, dus de een werd niet 'gestraft' door niks te doen. Was wel even een risicootje inderdaad.
Maar waar ze voorheen vaak alert waren als ik weg was, liggen ze nu gestrekt in comaVolgens mij was dit een goede move.
Buurvrouw: "heb je die honden nog?"
mag schreef:Is dat hetzelfde als deze? Scheelt nogal veel
€ 22,67 26% Off | Bark Control Apparaat Anti-Bark Dog Training Apparatuur Anti-Blaffen Apparaat Voor Hond Indoor Outdoor Hot Dog Supplies hond Trainingen
https://a.aliexpress.com/_ve6j26
VanHuisUit schreef:Vooral in gesprek blijven met je buren wat je allemaal doet... en hopen dat het gaat helpen.
Ik heb bovenburen bij wie de hondjes altijd als ze weg zijn regelmatig blaffen. Gelukkig heb ik dus zelf ook honden die nogal wat lawaai kunnen maken als ik ze ga uitlatendus ik heb zoiets van blij dat zij boven me wonen.
Maar als ik een persoon was die zelf geen hond(en) had denk ik dat ik een stuk minder coulant was...
Maar laat je buren dus weten wat je allemaal doet etc. denk dat dat voor hun erg fijn is.