Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Dit lijkt mij ook geen kitten en ze lijkt ook absoluut niet mager.
Ik zou ook laten nakijken voor een chip en ook flyers in de buurt ophangen dat ze is komen aanlopen en op Amivedi kijken, want dikke kans dat ze gewoon ergens een huisje heeft.
Ik snap dat je haar leuk vindt en wilt meenemen, maar dat lijkt me in dit geval niet nodig.
Appeltje_1 schreef:Alleen het stukje waarbij ik zeg dat ik haar best een huisje wil aanbieden als ik niks vind.
Autumnn schreef:Ik snap je goede bedoelingen, maar zo is een vriendin haar kat 7 jaar (!) kwijt geweest en wij onze kat 4 maanden. Onze zwerft in de zomer altijd overal en nergens en wordt dan wat mager, soms met wat wondjes. Mensen in de buurt gaven hem eten want oooo zielig en onze kat was dus een paar maanden weg.....
Geef de kat aub geen eten want voor je het weet zijn de eigenaren hun kat kwijt (katten zijn helaas niet zo trouw als honden) ....
Verder is een wondje wat bloed echt niet raar, onze kat komt regelmatig met wondjes thuis![]()
Aan de foto’s te zien is het gewoon een vrolijk diertje want hij kijkt hartstikke helder de wereld in en is niet schuw
Appeltje_1 schreef:Nee ik heb besloten haar maar niet mee te nemen.
Dan laat ik haar wel zo.
Ik heb de afspraak afgezegd. Wat de DA jammer vindt, wond zag er vies uit. Maar bokt weet vast beter.
Boompje1985 schreef:Zolang er geen levensbedreigende dingen aan de hand zijn lekker laten lopen en als je je echt zorgen maakt dan kom je na je vakantie toch gewoon nog een keer kijken?