Dank voor alle steun!!
Ja het gekke is, verder ziet hij er helemaal goed uit, rent nog rond als een puppy.
Het snel afvallen gaan we proberen op te vangen door iets meer te voeren en meer verdeeld over de dag. Om zo ook de lever mss wat meer te ontlasten.
De aanvallen zijn niet heel heftig zoals bij epilepsie.
Hij lijkt eerder dronken, mist precies wat balans of gaat trillen.
Gelukkig komen ze niet vaak voor.
Moest hij zienderogen achteruit gaan of zichtbaar pijn hebben. Ben ik heel snel om er een "eind" aan te maken.
Ik wil hem zoveel mogelijk leed besparen.
Hij heeft een mooie 12 jaren gehad, heeft alleen liefde gekend van ons en de roedel. Als het niet meer gaat, mag hij gaan.
Maar DA gaf aan dat honden met een leverprobleem vaak vanzelf wel heengaan zonder al te veel pijn.
Hun lijfje stopt er gewoon mee op een gegeven punt.
We wachten dus af, ik ken hem idd door en door en DA weet ook dat ik bij elk klein verschil daar sta. Dus hij word zowieso goed opgevolgd en we kunnen alleen het beste blijven hopen.
Ik gun het hem in ieder geval om vredig heen te gaan, als het zover is.
@ Karuna;
Onze staffie dame heeft ook periodes met veel aanvallen en daarna huppelt ze weer vrolijk rond tot de volgende periode. We snappen nog niet goed wat precies de triggers zijn bij haar. Ze heeft zowieso epilepsie, maar de aanvallen komen dus echt in episodes, waarbij we ook al vaker voor inslapen hebben geopteerd maar dan knapt ze ook weer helemaal op.