Hondenvoer... Zoveel keuzes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BillyJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-21 06:41

Primavera schreef:
Mochten mensen nog willen weten welke keuze het is geworden: wij zijn uiteindelijk voor Versele Laga opti life gegaan :)

En, lukt dat goed?
Ik ken zelf de brok niet, maar ik wens je veel succes!

Eloya

Re: Hondenvoer... Zoveel keuzes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-21 06:43

Wij zijn te vreden over wolf of wilderness eend. Maar blijft heel persoonlijk en goed kijken naar je hond.

Kim_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-21 06:48

Hier een hele moeilijke eter. Veel verschillende brokken geprobeert (we begonnen ooit bij Royal Canin, vanuit een puppypakket bij de hondenverening) uiteindelijk krijgt hij nu Caro Croc Skin Support Zalm en dat gaat goed.

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-21 06:55

Ik voer net zoveel als dat er verkrijgbaar is. Totaal niet merk of ras gebonden. Momenteel al weken lang voer ik s ochtends vers vlees van verschillende merken en soorten. Eind van de dag brok. Momenteel cavom, vorige keer hypoallergeen van Royal canin en daarvoor was het markus muhle. Wij zijn van de afwisseling dus. Tenslotte eet ik zelf ook gevarieerd

dierenfan

Re: Hondenvoer... Zoveel keuzes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-21 10:14

Overigens wordt er hier ook gerust blikvlees open getrokken of gestoomd vlees of langhoudbaar vlees. Wolf of wilderness, lukullus en nature diet zijn favoriet maar lidl blik doen ze ook moord voor haha
Ze eten ook nog eens met de pot mee daar waar kan en tja hun baas is bakker.... Staar je niet blind dus. Alle merken zeggen compleet te zijn en toch zijn ze allemaal anders. In asiel voerden we royal canin. De honden aten dat goed en zagen er top uit. Bij ander werk in pension was het almo nature en cavom. Ook dat was heel fijn. Al eet de gemiddelde hond minder vlot almo nature. Bij beide bedrijven werd er afwisselend vers gevoerd en barf.

Ik voer alles en ook de mijne worden gezond oud. Mijn zusje voert goedkoopste rotzooi brok van de intratuin. Haar hond is 14 jaar..... Voor haar hond in elk geval blijkt dat dus top voer te zijn.