Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Muronia schreef:Helaas is ze vannacht alsnog overleden. Ik had er niet meer op gerekend. Ze at en dronk goed, was alert en ik was al in gesprek met iemand die een doffertje had zodat ze een vriendje zou krijgen. Dan sta je toch wel banketstaaf een traantje weg te pinken vanmorgen als je haar groenvoer wilt brengen. Bah zeg..
Eloya schreef:Ik heb van de week ook een duif gevonden, uit 2020 ringjaar. Eigenaar was dolgelukkig dat ik hem gevonden had. bleek zijn beste wedstrijd duif. was oudere man en echt bijna in tranen. dus zijn ook wel betrokken duiven melkers. Ik heb de duif toen 50 min rijden terug naar huis gebracht.
Super dat je hem opvangt TS. Ben benieuwd hoe het duifje vergaat.
Sabri schreef:Eloya schreef:Ik heb van de week ook een duif gevonden, uit 2020 ringjaar. Eigenaar was dolgelukkig dat ik hem gevonden had. bleek zijn beste wedstrijd duif. was oudere man en echt bijna in tranen. dus zijn ook wel betrokken duiven melkers. Ik heb de duif toen 50 min rijden terug naar huis gebracht.
Super dat je hem opvangt TS. Ben benieuwd hoe het duifje vergaat.
Eigenaar hoort zelf de duif op te (laten) halen! Hoop dat je er wel een vergoeding voor gekregen heb?