Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sclimpre schreef:Waarom zouden ze op een boerderij niet bij de DA geraken als ze iets mankeren?
De persoon waarvan ze aandacht kregen is overleden, en het zijn geen standaard knuffelkatten. Dus veel kans dat ze niet direct zitten te wachten op aandacht met aandacht van een nieuw persoon.
superpony schreef:Ik vind ze op deze leeftijd op een boerderij plaatsen niet zo een goede optie juist. Ze zijn misschien wel aandacht van 1 vast persoon gewend? Een eigen huis, warme plekjes etc.
Op een boerderij moeten ze echt een tijd opgesloten voor ze daar rond kunnen lopen zonder terug naar huis te gaan. En dan leven ze doorgaans toch erg veel buiten.
Je wil toch ook dat als ze iets mankeren, opgepakt worden en meegenomen naar de dierenarts?
superpony schreef:Sclimpre schreef:Waarom zouden ze op een boerderij niet bij de DA geraken als ze iets mankeren?
De persoon waarvan ze aandacht kregen is overleden, en het zijn geen standaard knuffelkatten. Dus veel kans dat ze niet direct zitten te wachten op aandacht met aandacht van een nieuw persoon.
Omdat ze zich niet makkelijk laten pakken zoals ik begrijp. Op een boerderij wordt dit vaak nog moeilijker vanwege de ruimte die er is.
En je moet ze echt even ergens binnen houden, willen ze zich nog settelen. Zoals gezegd; de ene kat hecht aan het huis, de andere ook aan de baas.
Wij hebben beiden type katten gehad en dat scheelt enorm na verhuizen met weer buiten laten.
belle_boef schreef:Ik denk dat ze prima passen op een buitenparlementaire waar ze ook een ruimte binnen hebben met hun natje en droogje. Een aai als ze er behoefte aan hebben.
Maar deze katten zoeken gewoon een plek en geen mens die van alles van ze wil. Dat lijkt mij niet onmogelijk..
Ir111 schreef:belle_boef schreef:Ik denk dat ze prima passen op een buitenparlementaire waar ze ook een ruimte binnen hebben met hun natje en droogje. Een aai als ze er behoefte aan hebben.
Maar deze katten zoeken gewoon een plek en geen mens die van alles van ze wil. Dat lijkt mij niet onmogelijk..
Interessante woordkeus.
Verder met je eens hoor, we hebben al een kat maar anders zouden de twee hier prima passen.
office schreef:Hondje in een apart stukje van je woning zetten.Het zijn niet zo maar katten maar de katten van je overleden moeder .
ThreeFingers schreef:office schreef:Hondje in een apart stukje van je woning zetten.Het zijn niet zo maar katten maar de katten van je overleden moeder .
Dat heb ik dus ook....het zijn wel de katten (herinneringen) aan je moeder.
Als die katten daar al ca 14 jaar wonen, zijn ze de omgeving gewend. plaatsen op een boerderij, lijkt een goed optie, maar de kans is groot dat de katten proberen naar "huis" terug te vinden.
Vaak overleven ze dit niet...
waarom maak je zelf, buiten geen warme, droge schuilplaats, en waar je ze kunt voeren enz, ze komen dan wel niet meer in huis, maar als boerderij katten komen ze ook niet in huis..
belle_boef schreef:superpony schreef:Ik vind ze op deze leeftijd op een boerderij plaatsen niet zo een goede optie juist. Ze zijn misschien wel aandacht van 1 vast persoon gewend? Een eigen huis, warme plekjes etc.
Op een boerderij moeten ze echt een tijd opgesloten voor ze daar rond kunnen lopen zonder terug naar huis te gaan. En dan leven ze doorgaans toch erg veel buiten.
Je wil toch ook dat als ze iets mankeren, opgepakt worden en meegenomen naar de dierenarts?
Dat hoeft dus echt niet.
Niet elke eigenaar met boerderij sluit zijn katten buiten.
Ik denk dat ze prima passen op een buitenparlementaire waar ze ook een ruimte binnen hebben met hun natje en droogje. Een aai als ze er behoefte aan hebben.
Maar deze katten zoeken gewoon een plek en geen mens die van alles van ze wil.
Dat lijkt mij niet onmogelijk.
Ik heb a een kar en hoef er niks bij maar zoiets zou ik prima vinden. En kat om ongedierte af te schrikken, decoratie in de vensterbank en hoeft geen aandacht.