Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pmarena schreef:Check ook even hoe de spoeddienst na sluitingstijd is van de beide praktijken.
Hier kwam ik er bij onze dierenartsenpraktijk (zit een paar 100 meter van andere praktijk) achter dat die geen spoeddienst meer had na sluitingstijd.... toen ik ons nier-poesje in ademnood aantrof om 3 uur 's nachts, hoorde ik een bandje dat ik voor spoedgevallen contact op kon nemen met een praktijk op bijna een uur autorijden verderop...daar zit je echt niet op te wachten op zo'n moment, dat je een diertje z.s.m. uit het lijden wilt verlossen....
bigone schreef:Wanneer je zijn vel vastpakt op de rug en iets naar boven trekt, veert het meteen terug?
imaudy schreef:bigone schreef:Wanneer je zijn vel vastpakt op de rug en iets naar boven trekt, veert het meteen terug?
Vraag ik mij ook af, ik vind hem er zo op de foto niet lekker bij zitten.
Kun je niet op zoek naar een andere praktijk? Soms heb je ook paarden en huisdierpraktijken ineen.. Die zijn toch meer gewend om met spoed paraat te staan.
bigone schreef:Ga aub direct weer naar de da wanneer de medicatie tegen misselijkheid op is en hij weer stopt met eten,controleer je ook hoeveel hij plast en poept?
Wat ook nog kan is dat er een gigantische haarbal in zijn maag zit.
wendy1987 schreef:Een kat en zetpillen? Nog nooit van gehoord als assistent..
Nu ken ik echt niet alles, maar dat niet iig..
Je zit denk ik toch vast aan medicatie via de bek of injecties dan.
Je kan eens vragen naar off label use van een middel, moet even de naam zoeken..
Dat werkt heel fijn tegen misselijkheid.
wendy1987 schreef:Een kat en zetpillen? Nog nooit van gehoord als assistent..
Nu ken ik echt niet alles, maar dat niet iig..
Je zit denk ik toch vast aan medicatie via de bek of injecties dan.
Je kan eens vragen naar off label use van een middel, moet even de naam zoeken..
Dat werkt heel fijn tegen misselijkheid.