Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Boras schreef:Ayasha schreef:Ik snap de reactie van die eigenaars niet. Dier is waarschijnlijk een hongerdood gestorven en zij zijn blij?
Jij schrijft het, ik dacht het...
Citaat:Onze lieve Boef . Na 7 jaar toch nog gevonden en dat geeft rust. We wisten al wel dat je er niet meer was, anders was je heus wel naar ons terug gekomen
Boras schreef:De wetenschap van een waarschijnlijk langzame, nare dood zou mij op geen enkele manier blij stemmen of rust bieden. Dat laatste juist niet.
Dan liever onwetendheid.
Ik begrijp Ayasha wel.
DuoPenotti schreef:Hij kan daar toch gewoon zijn gaan liggen en in zijn slaap dood gegaan zijn?
Katten zijn meester in zeer rustige plekjes zoeken om dood te gaan.
Ik kreeg zelf bij het zien van die foto niet meteen een naar gevoel erbij.
Boras schreef:Het is maar net wat je achter de schoorsteen noemt. Ik zou dat achter de kachel noemen. Of onder de schoorsteenpijp.
De schoorsteen is een stenen bouwsel. Vandaar mijn aanname dat het dier zat achter/aan de buitenkant van de schoorsteen.
Zullen we er ooit achterkomen?
8nnemiek schreef:Boras schreef:Het is maar net wat je achter de schoorsteen noemt. Ik zou dat achter de kachel noemen. Of onder de schoorsteenpijp.
De schoorsteen is een stenen bouwsel. Vandaar mijn aanname dat het dier zat achter/aan de buitenkant van de schoorsteen.
Zullen we er ooit achterkomen?
Letterlijk 'achter de schoorsteen' dan zou ie op het dak moeten zitten![]()