Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zo'n plotseling gemis is zo onwerkelijk en zo onbeschrijfelijk... Jij en Habibi waren ook nog eens bijna 24/7 samen. Ik genoot altijd van jullie foto's van het geocachen en alle andere mooie wandelingen. Hopelijk kun je over een tijdje meer met een lach dan met een traan terugkijken op alle fijne herinneringen, maar nu is het vooral zoals het is en dat is vooral heel naar. Heel veel sterkte nogmaals
Femke_Tweety schreef:Limoen schreef:He?? Nee toch! Oh wat vreselijk. Heel veel sterkte!
Volkomen onverwachts. Van superfit, tot net niet lekker en voor de zekerheid laten nakijken op vrijdagavond tot overlijden op zondag, net na de middag tijdens een spoedoperatie.
Op het hondenforum heb ik het hele verhaal uitgeschreven.
Mochten mensen hier het willen lezen dan kan ik dat bericht eventueel kopiëen natuurlijk.
Nogmaals heel veel sterkte gewenst. Ze was zo mooi.
gewoon zo naar om je maatje te verliezen. Hopelijk kun je het toch ergens een plekje gaan geven zodat het ergste rauwe verdriet verminderd. Snap heel goed dat je je ellendig en alleen voelt.
bigone schreef:Femke, is het geen idee om een beetje as te verwerken in een sieraad voor jou? Dan is ze echt altijd bij je en zou je de rest van de as uit kunnen strooien op een plek waar jullie beide graag kwamen. Dat voorbeeld heb ik waardoor ik mijn ouders altijd dichtbij heb.
[ [url=m/K4J010.png]Afbeelding[/url] ]
wat Bigone al zegt - het geeft vast ook troost om het zo te verwerken. En alles op zijn tijd.
ik kan me echt zo indenken hoe jij je waarschijnlijk voelt. Je schrijft prachtig over jullie samen.