Sewri schreef:Ik schrik hier enorm van reacties van mensen, nog geen 200 euro voor een volledige operatie waarbij kiezen en tanden getrokken worden. Misschien wat bruut gezegd, maar echt ga jullie schamen dat jullie klagen over zulke bedragen. Vergeet niet dat die mensen een universitaire diploma(s) in hun kontzak hebben zitten waar ze keihard voor hebben moeten werken. Dat die mensen niet alleen je tandarts voor je dier zijn, maar ook gelijk internis, oftalmoloog, anesthesist en ga zo maar verder. En dat dan niet voor 1 diersoort, maar het liefst hond, kat, paard, knaagdieren etc. etc. Vind maar eens een menselijke chirurg die al die takken van beroep kan en voor 200 euro alle kiezen trekt + wat tanden erbij. De assistent moet van die 200 ook nog betaalt worden niet te vergeten.
Dierenartsen maken verschrikkelijk lange dagen voor eigenlijk maar een schijntje, want die (nog geen ) 200 euro gaat dus echt niet rechtstreeks de portemonnee in...was het maar zo’n feest. Het is ook niet voor niets dat het zelfmoordpercentage onder dierenartsen het hoogste is van alle beroepen. Een beetje meer respect is wel op z’n plaats...
Nu, die 640 van TS is wel het andere uiterste. Als het mij zou zijn overkomen zou ik gewoon eens een belletje doen en zeggen dat je rond 400 verwacht had. Een operatie kan snel oplopen in kosten als zaken niet gaan zoals verwacht op tafel, zeker ook nog eens met de fragiele tandjes van katten
Ik klaag absoluut niet hoor. Ik ben super blij met mijn dierenarts en en vind haar inderdaad erg betaalbaar. Ik was iig positief verbaasd over wat we moesten afrekenen