pmarena schreef:Nee joh zo ver hoeft het niet, ik heb de handleiding een poos geleden nog gelezen en kon ook niet zo 1-2-3 vinden hoe smal het kan, maar zeker niet zo breed hoor! Eerder een meter ofzo denk ik.
Alleen hoe breder je die zone houdt, hoe beter natuurlijk. Maarja soms is het niet anders en dan zullen ze het met een kort stukje moeten doen. Dat is hier ook aan 1 kant. Wij willen deze gaan gebruiken en dan kijken of het werkt om de draad wat hoger te doen om zo wat extra ruimte te winnen. Dan maken we die vlaggetjes wel vast op 1 of andere manier
Een jonge kitten binnenhouden dat is iets dat je sowieso al doet lijkt mij. Normaal gesproken (als je het goed doet) haal je ze pas met 3 maanden op, en dan vermaken ze zich nog makkelijk 3 maanden binnen tochEn beter naar buiten als je een half jaar oud bent, dan helemaal nooit toch.
Mijn vriend wil geen kat in huis, al laat ik het beestje wel binnen als ik alleen thuis ben. Hou er enorm van om te knuffelen in de zetel. Als ik niet alleen thuis ben of uit werken ben, zat de kat in de veranda. We hebben daar voor de koude dagen een bijverwarming staan. Zodra het echt heel warm is, moet zo'n beestje echt uit de veranda kunnen tijdens de dag. Een ukje van 3 maand raakt niet van ons terras, durf er niet op te vertrouwen dat eentje van 5 niet kan ontsnappen. Is gewoon dus nog iets om rekening mee te houden als we toch nog voor kat(ten) gaan.
Wel fijn dat het niet zo ruim moet en je het grid kleiner kan maken. Voorlopig wil ik proberen of ik kan wennen aan een katloos leven, maar als ik na enkele maanden toch gillend gek word zo zonder poezel, is het fijn om te weten dat zo'n catsafe systeem toch goed werkt.