Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Berryz schreef:Beetje diarree is ook normaal in het begin. Het lichaam moet ontgiften.
Ik heb worsten van Rodi liggen voor als ik zou vergeten te ontdooien. Die kan je gewoon zo bewaren.
Maar het went wel, ik heb KVV van een kilo en geef 500g per dag, dus als ik aan de tweede helft begin haal ik automatisch een nieuwe uit de vriezer.
Als snack geef ik gedroogde stukken. Kophuid, vissenvel, long, kippennek, ect
dingogirl schreef:hier een moeilijke brokken-eter in het begin. was te mager en moest vaak overgeven.
ik ben over gestapt op kivo kvv en dat gaat prima. hij ziet er nu mooi uit. netjes op gewicht.
in het begin heb ik de houdbare worst van hun gevoerd omdat dat het enige was wat hij at.
daarna afgewisseld in smaken en hij eet bijna alles. ( lust geen pens en 100% vis).
overigens ook mijn andere honden op kvv gehad en daar hebben ze het zeer goed op gedaan.
het proberen waard lijkt mij.
owens-mama schreef:Helaas is het toch weer mis, snap er geen snars van. Hij huppelt vrolijk rond, en gedraagt zich niet anders als anders. Hij eet goed.maar we hebben nu toch echt weer diaree. Er zit slijm bij. Ik ga maandag maar weer een afspraak maken bij de dierenarts. Maar hij had van de week weer drolletjes. Gewoon mooi gevormd. Ik wilde hem dit weekend eigenlijk ontwormen. Maar dat durf ik nu niet goed aan..