Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
superpony schreef:Oke, dat kan. Heb een dove poes, dus die blijft sws binnen. We zijn wel bezig met stuk afzetten zoals bij vorige huis, maar daar komen dan de honden niet per se.
Mijn BC is echt binnenste buiten gekeerd vanwege diarree en steeds terugkerende problemen. Viel erg af en was op laatst zelfs opgegeven tot ik zelf aan de kattenbak dacht en we zijn gaan voorkomen dat ze iets kon pakken. Van trouwens, gezonde katten.
Daarna is ze helemaal opgeknapt en zelfs 15jaar geworden. Waar ze dus anders 12jr eerder er niet meer was geweest.
Wij hebben de bakken hoger staan, net als het kattenvoer.
Maar katten drollen zijn wel ook compleet anders dan paarden en varkens mest.
meggiemeg schreef:Kan je de wei/paddock niet afzetten dat de honden er niet in kunnen?
Jessix schreef:superpony schreef:Oke, dat kan. Heb een dove poes, dus die blijft sws binnen. We zijn wel bezig met stuk afzetten zoals bij vorige huis, maar daar komen dan de honden niet per se.
Mijn BC is echt binnenste buiten gekeerd vanwege diarree en steeds terugkerende problemen. Viel erg af en was op laatst zelfs opgegeven tot ik zelf aan de kattenbak dacht en we zijn gaan voorkomen dat ze iets kon pakken. Van trouwens, gezonde katten.
Daarna is ze helemaal opgeknapt en zelfs 15jaar geworden. Waar ze dus anders 12jr eerder er niet meer was geweest.
Wij hebben de bakken hoger staan, net als het kattenvoer.
Maar katten drollen zijn wel ook compleet anders dan paarden en varkens mest.
Nooit geen last van gehad en toch al mijn hele leven katten en honden samen gehad, buiten en binnen. Snap dat je voorzichtig bent als het je is overkomen. Lijkt me sowieso niet de bedoeling dat een hond de kattenbak leeg eet, yuk
kimmie261 schreef:De honden hier eten al jaren paardenmest, hoe meer je zegt dat het niet mag, hoe aantrekkelijker het lijkt te worden, er zijn tijden dat ze amper mest eten , maar ook periodes dat ze het juist veel doen, geen idee waarom, maar ze worden er niet ziek van, en het zal wel een doel hebben, dus ik laat het maar gaan.
candalisa schreef:Mijn honden hebben het nooit gedaan maar ik ben er ook erg streng op wil het niet hebben ... punt... zo heb ik ook nooit last van dat ze op straat iets pakken.