Hoge auto, hoe hond er in krijgen?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

BarbaraNova

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-21 15:17

Wirobelgje schreef:
Er bestaan ook aanhangers voor honden. Zou dit geen optie zijn?

denk dat ze dat doodeng vinden, daarnaast ook ietswat te prijzig voor die ene keer.
Maar bedankt voor je reactie...

Ik ga zo even alles meten en doen, was gewoon nieuwsgierig of iemand hier een leuke oplossing voor heeft.

pjer

Re: Hoge auto, hoe hond er in krijgen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-21 15:33

als je een plank of andere constructie moet kopen speciaal voor dat weekend, is het misschien net zo makkelijk om voor dat ene weekend een andere auto te huren waar de hond wel makkelijk in kan.

BarbaraNova

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-21 13:49

pjer schreef:
als je een plank of andere constructie moet kopen speciaal voor dat weekend, is het misschien net zo makkelijk om voor dat ene weekend een andere auto te huren waar de hond wel makkelijk in kan.

nee dank je...

ben voorzien dus mag slotje op

BarbaraNova

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-21 07:33

Helaas, mijn plan met een loopplank en een trapje ofzo er onder werkt dus niet, auto alsnog te hoog en honden echt geen intentie zo stijl omhoog te gaan lopen....duuusss met koekjes mijn Sintje zover gekregen dat hij met zijn voorpoten op mijn achterklep sprong (130 cm hoog) en hem dus maar gewoon er in getild....t is effe niet anders...

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-21 07:45

Fijn dat het hem wel lukt om met de voorpoten erop te komen. Dat scheelt al de helft van het gewicht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-21 08:43

Ik wilde zeggen optillen (doe ik bij mijn hond ook) maar dat is een golden retriever en geen sint bernard.:')
Zou toch kijken voor een langere loopplank of zelf iets in elkaar flansen.

yvje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-21 09:13

Kun je je auto niet ergens parkeren wat lag is, soort laaddock idee wat ze ook met vrachtwagens doen.

BarbaraNova

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-21 10:03

Zonnebloem92 schreef:
Ik wilde zeggen optillen (doe ik bij mijn hond ook) maar dat is een golden retriever en geen sint bernard.:')
Zou toch kijken voor een langere loopplank of zelf iets in elkaar flansen.

ja wil er inderdaad nog wel iets op verzinnen...wel fijn als je gewoon zelf je honden mee kunt nemen zonder sterke man in de buurt haha

BarbaraNova

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-21 10:05

yvje86 schreef:
Kun je je auto niet ergens parkeren wat lag is, soort laaddock idee wat ze ook met vrachtwagens doen.

Nee niet echt, ga hem proberen te leren via mijn laaddeel, naar voren te komen en bij de achterbank via het deel waar je je voeten houdt, er uit te komen, kijken of dat werkt, om er in te komen lukt dit niet ivm mijn opstap aan de buitenkant van de auto.