Marcella schreef:Had denk ik al lang bij de DA gezeten.
Precies dit.
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Essie73 schreef:Niet rustig bij haar kittens liggen, miauwen en rond lopen wijst op pijn/onrust Of dat nou komt doordat er nog een kitten zit of dat ze een baarmoederontsteking heeft. Het is gewoon geen normaal gedrag. Dit zal echt niet komen door een weggehaald kleedje, dat is geen reden om haar kittens alleen te laten. Feit dat ze beschermend is wanneer jullie bij de kittens komen geeft aan dat ze wel een goede moeder is en ze in de gaten houdt. Er is volgens mij echt iets niet goed met haar. Zou toch direct de dierenarts bellen.
__Sannne schreef:Ineke2 schreef:Dat doet helemaal niet ter zake.
Fokkers hebben over het algemeen verstand van waar ze mee bezig zijn, dus dat lijkt me wel ter zake doen in deze situatie.
Ineke2 schreef:__Sannne schreef:Fokkers hebben over het algemeen verstand van waar ze mee bezig zijn, dus dat lijkt me wel ter zake doen in deze situatie.
Het doet niet ter zake. Ts is 17 en woont naar ik zo in schat nog bij haar ouders thuis en die nemen dit soort beslissingen. Vandaar nogmaals dat het nu in dit geval niet uit maakt.
luxx schreef:Voor jou misschien niet daarom heb jij het ook niet gevraagd. De grap van een forum is dat mensen vrijelijk kunnen reageren en vragen op wat andere mensen hier opschrijven, zolang het netjes blijft natuurlijk, en het lijkt mij dat ik daar ook gewoon vrij in ben en dat niemand hier queen Bokt is en hier uitmaakt wat er wel of niet ter zake doet. Ik heb trouwens ook niet in het profiel van de TS gekeken, wanneer ze werkelijk 17 is lijkt het me inderdaad sterk dat zij verantwoordelijk is voor deze kat. En dan hoop ik nog steeds dat het nu goed gaat of dat ze nu bij de dierenarts zijn
Elin_ schreef:Hoe gaat het ts?
luxx schreef:Is het ook nog een zogenaamd 'pretnestje'? Hoop dat het beter gaat en zo niet dat je nu bij de dierenarts zit