Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarcoBorsato schreef:Hier staat alles op een kier ivm onze katten die er emotioneel aan onderdoor gaan als er een deur dicht zit. Klein kiertje is genoeg...
LWDaisy schreef:MarcoBorsato schreef:Hier staat alles op een kier ivm onze katten die er emotioneel aan onderdoor gaan als er een deur dicht zit. Klein kiertje is genoeg...
Klein kiertje is genoeg om je verloren te stokenMocht dat een optie zijn, had TS daar wel voor gekozen.
TS, je hebt je kat idd geleerd dat krabben en krijsen wérkt. Nu mag je hem gaan afleren dat dat niét meer werkt.
Ik weet niet wat voor je deur je hebt, maar ik zou voor de komende africhtingstijd die deur wel beschermen tegen het gekrab. Ofwel een kattenluik, ofwel deur gewoon dicht houden. En volhoudenIdd te combineren met een plantenspuit om het gejank te onderbreken, ik kan me voorstellen dat je er gek van wordt.
Emj_23 schreef:Mijn katten willen ook dat ik een raam openmaak of de voordeur om te kijken of het weer daar misschien toch beter is dan in de achtertuin.![]()
![]()
Ik kan daar wel om lachen. Het is ook maar waar je je druk over wilt maken
MarcoBorsato schreef:LWDaisy schreef:
Klein kiertje is genoeg om je verloren te stokenMocht dat een optie zijn, had TS daar wel voor gekozen.
TS, je hebt je kat idd geleerd dat krabben en krijsen wérkt. Nu mag je hem gaan afleren dat dat niét meer werkt.
Ik weet niet wat voor je deur je hebt, maar ik zou voor de komende africhtingstijd die deur wel beschermen tegen het gekrab. Ofwel een kattenluik, ofwel deur gewoon dicht houden. En volhoudenIdd te combineren met een plantenspuit om het gejank te onderbreken, ik kan me voorstellen dat je er gek van wordt.
Dan zou ik dat terug moeten zien in mijn stookkosten, dus dat valt mee.
friendly schreef:Ik zou dan denk ik op elke deur op krabhoogte een krabmat hangen en hem lekker laten krabben. Dan maakt het ook niet uit dat hij het doet en gaan je deuren niet naar de filistijnen van het gekrab. In theorie houdt het dan vanzelf op toch?
MarcoBorsato schreef:friendly schreef:Ik zou dan denk ik op elke deur op krabhoogte een krabmat hangen en hem lekker laten krabben. Dan maakt het ook niet uit dat hij het doet en gaan je deuren niet naar de filistijnen van het gekrab. In theorie houdt het dan vanzelf op toch?
Wat echt helpt bij ons tegen krabben (want de babykamer is wel verboden terrein) is de onderkant van de deur beplakken met dubbelzijdige tape.
Cookies schreef:Stofzuiger voor de deur zetten?