Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jenny21 schreef:Als ik ervan uit ga dat niet zindelijk worden en overal aan knagen. Dan is binnen geen optie. Want dan kunnen ze niet los in huis en dan zitten ze voor rest van leven in ren van 2.40 bij 80.
Dan zouden ze buiten moeten. Maar ik ben bang dat ze dan zo alleen zitten?! Ik ben nu ook geen hele dagen buiten. Zomers wat meer natuurlijk maar swinters natuurlijk vele malen minder.
Ik kan buiten wel een grotere ren plaatsen. Denk zo’n 4 bij 1 mtr overdekt. En onder toezicht kan dan los in gehele omheinde tuin. Maar ivm evt buurkatten of roofvogels kan dit niet continu.
Als ik dan zoek naar rennen buiten zie ik veel van dat zachte hout. Dit gaat het niet lang houden in weer en wind.
Iemand tips voor kwaliteit hokken? Kan zelf helaas niet maken.
Jenny21 schreef:Ik fijn het vooral fijn dat jullie allemaal zo uitgebreid reageren![]()
Het is een moeilijke keuze en vooral een keuze voor de komende jaren. Echt geen impuls aankoop.
Ik zie nu idd in dat binnen geen optie is.
Het wordt deze week met manlief overleggen of buiten een optie voor ons is.
En welk hok dan zou kunnen.
Niemand een goede site voor kwaliteit hokken? Dus geen waaibomen hout?
Maartje1990 schreef:Jenny21 schreef:Ik fijn het vooral fijn dat jullie allemaal zo uitgebreid reageren![]()
Het is een moeilijke keuze en vooral een keuze voor de komende jaren. Echt geen impuls aankoop.
Ik zie nu idd in dat binnen geen optie is.
Het wordt deze week met manlief overleggen of buiten een optie voor ons is.
En welk hok dan zou kunnen.
Niemand een goede site voor kwaliteit hokken? Dus geen waaibomen hout?
Mag ik vragen waar? (Helaas geen trekhaak dus dat is wel lastig)
Ik heb tweedehandse wat leuks gezisn in Noord-Limburg. Als dat haalbaar is voot je