Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bellatrix schreef:Die van mij komen alleen in mijn tuin (is afgeschermd) maar de kleinste komt altijd vlinders brengen die dan nog leven en dan laat ze die in huis los.Dus ik mag dan een vlinder gaan vangen.
Soms komt ze met een hommel/bij aan maar daar ben ik minder blij mee. Wil niet dat ze gestoken wordt. 1x kwam ze met een dood jong vogeltje, die was blijkbaar van de schuur gevallen ofzo.
princequillo schreef:Die van mij lopen al twee jaar niet meer buiten. Maar ik heb er 4, waarvan 2 raskatten en 2 boerderijkatten. Nu hoorde ik altijd dat raskatten minder goede jagers zouden zijn. Nou...
cissy schreef:De oogst van mijn serial 'killer'
Eergisteren
[ [url=m/Fd55FI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vorig jaar de grotere versie
[ [url=m/3jsaUu.jpg]Afbeelding[/url] ]
En zn broer
[ [url=m/P86NFM.jpg]Afbeelding[/url] ]
In totaal afgelopen paar jaar al 7 exemplaren waarvan er 1 is dood gegaan, de rest allemaal weer levend uitgezet buiten kattenbereik.
Note, katten lopen niet los maar zitten in buitenren.
Het lijdend voorwerp:
[ [url=m/uWa3uM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Silvia schreef:Onze kat kwam ooit met een goudvis thuis. Wij hebben de vis vlug teruggegooid in de vijver van de buren. Horen we ‘s avonds de buurman zeggen: “Hé, we hebben een een andere kleur goudvis in de vijver, hoe kan dat dan nu weer?” Blijkbaar kwam de vis uit een andere vijver...
Silvia schreef:Onze kat kwam ooit met een goudvis thuis. Wij hebben de vis vlug teruggegooid in de vijver van de buren. Horen we ‘s avonds de buurman zeggen: “Hé, we hebben een een andere kleur goudvis in de vijver, hoe kan dat dan nu weer?” Blijkbaar kwam de vis uit een andere vijver...
Devitootje schreef:Bij aankoop van het huis twee katten cadeau gekregen - ze waren daar buiten opgegroeid en de vorige eigenaar verhuisde naar een nieuwbouwwijk. Ze komen niet binnen, maar krijgen wel 's morgens en 's avonds brokjes bij de keukendeur. Eentje inmiddels in moeten laten slapen.
Poes is een echte jager. Ik heb haar al gezien met: muizen (binnen 1 minuut naar binnen), mollen, kleine konijntjes, vogels, een waterkip (die kreeg ze niet op, ogen waren groter dan d'r maag) - ik zal jullie de foto's besparen. Een keer kwam ik de stal in en toen was ze net aan een mol begonnen, dus ben even weg gegaan, later lag er alleen nog een soort van niertje. De rest gaat schoon op.
Verder is ze super lief. Ze komt altijd kroelen, begroet je als je thuis komt. En als je buiten aan het werk komt, komt ze gezellig in de buurt 'hangen'.