Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pipo schreef:speurneusc schreef:
over het algemeen maken baasjes van kleine hondjes zich minder druk om de restschade... een grote plas of een klein beetje is een heel verschil.
speurneusc schreef:Majabeestje schreef:Wij hebben inmiddels onze 2e jack russel van nu 15 weken. Totaal nog niet zindelijk. Ik maak me er niet druk om, onze andere jack russel was pas zindelijk toen ze ruim een jaar was..
Terwijl we een labradoodle hebben gehad die binnen een week zindelijk was. Het is per hond zo verschillend en idd, kleine hondjes zijn over het algemeen laat zindelijk.
over het algemeen maken baasjes van kleine hondjes zich minder druk om de restschade... een grote plas of een klein beetje is een heel verschil.
Amado schreef:Hij plast echt, dus niet maar een paar druppels en het gebeurd zo vaak dat het geen eens meer ongelukjes te noemen zijn. Opnieuw een plasje opsturen is wellicht een slim idee
Amado schreef:Ik bedoelde niet dat hij helemaal geen water meer kreeg, maar een beperkte hoeveelheid omdat hij enorm veel dronk. Nu drinkt hij gewoon normaal en staat er ook 24/7 water tot zijn beschikking.