Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mandy_89 schreef:Ik heb nu nog acana, wolf of wilderness en edgard & cooper op de lijst staan.
De andere merken die hier genoemd worden hebben of wel een te hoog eiwit gehalte of geen puppybrok(of wel puppy brok maar dan geen graanvrije)
petitparis schreef:Hier geef ik ook 1 maaltijd brok en 1 maaltijd kvv met gekookte groentjes. Mijn honden krijgen van een teveel eiwit ook "vuile" oren en op deze manier is het goed onder controle te houden.
Zelf heb ik van bovenstaande merken volgende geprobeerd, telkens een gevogelte vrije variant (wegens allergie):
* Edgar en Cooper: eten ze hier erg graag
* Taste of the Wild: waren ze na enkele dagen al beu en voor mezelf niet prettig om in de hand te houden legden echt een film op mijn vingers(ik gebruik brokjes ook als beloningen bij het trainen of voor zoekspelletjes)
* Orijen: te hoog eiwit gehalte gaf na enkele dagen jeuken de oren en meer oorsmeer
Verder ook goede ervaringen met Wolfsblut, of beter dat is het merk dat ik voer. E&C en Carnilicious gebruik ik als trainingsbrok.
eva1969 schreef:Ik ben pas overgestapt op de grain free hypo-allergic brok van denkadog. De eerste zak is op en tot nu toe bevalt het goed.
Ik heb even de bestanddelen voor je gekopieerd:
Gedehydreerd hert, gedehydreerd konijn, zoete aardappel, gedroogde aardappel, erwten, lamsvet, luzerne, lijnzaad, mineralen, vitaminen, kruidenmix
Analytische bestanddelen
Eiwit 21%, vet 10%, celstof 4%, anorganische stof 9%, vocht 8%, calcium (Ca) 1,7%, fosfor 1%
Lukasje schreef:eva1969 schreef:Ik ben pas overgestapt op de grain free hypo-allergic brok van denkadog. De eerste zak is op en tot nu toe bevalt het goed.
Ik heb even de bestanddelen voor je gekopieerd:
Gedehydreerd hert, gedehydreerd konijn, zoete aardappel, gedroogde aardappel, erwten, lamsvet, luzerne, lijnzaad, mineralen, vitaminen, kruidenmix
Analytische bestanddelen
Eiwit 21%, vet 10%, celstof 4%, anorganische stof 9%, vocht 8%, calcium (Ca) 1,7%, fosfor 1%
Bij deze vraag ik me toch al af hoeveel % dierlijke eiwitten aanwezig zijn. En, 1.7% calcium lijkt me aan de hoge kant voor een pup.
Lukasje schreef:Bij deze vraag ik me toch al af hoeveel % dierlijke eiwitten aanwezig zijn. En, 1.7% calcium lijkt me aan de hoge kant voor een pup.