Ik heb haar direct, van het ene op het andere moment dus, overgezet op Carnibest kvv. Dit ging perfect.
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Nikass schreef:Mijn pupje at bij het herplaatsgezin waar ze tijdelijk zat onbeperkt pedigree pal brokken![]()
Ik heb haar direct, van het ene op het andere moment dus, overgezet op Carnibest kvv. Dit ging perfect.
Barb schreef:Waar is het acana voer verkrijgbaar?
Nikass schreef:KW: Dat hangt er dus vanaf wat ze krijgen. No way dat ik mijn pup nog één maaltijd pedigree wilde geven![]()
En mijn reu is bij de fokker opgegroeid met verschillende soorten voer, "zodat ze overal aan gewend zijn"
Of dat opgaat, geen idee, maar er was dus niet één soort voer dat ik kon voorzetten. Hem ook direct op kvv gezet en ook bij hem geen enkel probleem ondervonden.
Misschien is het niet representatief; ik geloof best dat het wijs is om wat voorzichtig te zijn, maar het hangt er wat mij betreft wel vanaf wat de pup dan bij de fokker krijgt. En de honderd+ soorten brokken zijn allemaal een variatie op hetzelfde en alleen maar in het leven geroepen om de consument te verleiden tot veelvuldig kopen.
Lukasje schreef:Leuk, een pup op komst !
Je zou ook eens kunnen kijken naar Carnilove en Farmina.
Wanneer het om een grote hond gaat, zou ik zeker erop letten dat het calciumgehalte niet te hoog is.
Koekie73 schreef:Ik ben deze week Edgar en Cooper gaan voeren aan mijn 2 ruwharige teckels. Ik ben geschrokken van hoeveel ze ineens zijn gaan drinken en dus ook plassenZe drinken allebei rustig 3x hun waterbak leeg, liefst achter elkaar :-( En ik mag ze nu dus 6x per dag uitlaten anders plassen ze in huis.
Vandaag dus weer mee gestopt en terug naar Sam's Field.
Myfairytale schreef:Lukasje schreef:Leuk, een pup op komst !
Je zou ook eens kunnen kijken naar Carnilove en Farmina.
Wanneer het om een grote hond gaat, zou ik zeker erop letten dat het calciumgehalte niet te hoog is.
We kijken er echt enorm naar uit!![]()
Het is 100% geen corona-aanschaf overigens.
In december 2020 en afgelopen augustus een hond van ons in moeten laten slapen en nu hebben we er nog 2, waarvan er eentje al behoorlijk oud is. Het is dus een weloverwogen keuze, dat wilde ik graag nog even benadrukken in dit topic.![]()
Het is een klein ras, maar ik zal alsnog op het calciumgehalte letten.
Carnilove en Farmina kende ik nog niet, ga ik naar kijken.
Koekie73 schreef:Ik ben deze week Edgar en Cooper gaan voeren aan mijn 2 ruwharige teckels. Ik ben geschrokken van hoeveel ze ineens zijn gaan drinken en dus ook plassenZe drinken allebei rustig 3x hun waterbak leeg, liefst achter elkaar :-( En ik mag ze nu dus 6x per dag uitlaten anders plassen ze in huis.
Dat klinkt niet goed. Is wel een dingetje om op te letten in ieder geval.