Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
remi schreef:AnnoNiemand schreef:Tuchtcollege is volgens mij alleen voor fouten/nalatigheid op diergeneeskundig gebied, niet voor zoiets (denk ik).
Ik voel me nu nog slechter dat mn dier daar zit nu alleen.Maar verplaatsen kan op dit moment echt niet, die extra stress overleeft hij niet.
Eerlijk gezegd heb ik nog nooit een plek meegemaakt waar snachts personeel is. Ja, misschien in Utrecht ofzo?? Maar niet in een normale DA praktijk toch...
Er zijn in Nederland meerdere zgn. 24 uurs klinieken. Oa. in Amsterdam, Den Haag, Barendrecht, Waalwijk. Die zijn 24/7 open en daar zijn ook snachts paravets en artsen werkzaam. Is er al een diagnose gesteld?
Heel veel sterkte.
tita schreef:Volgens mij hoort elke da/kliniek in de avond te gaan kijken bij zieke dieren.
Tenminste de klinieken waar ik mijn beesten heb gebracht was altijd een slaapzaal aanwezig voor personeel
GerenGer schreef:Ik zou eerder m'n vragen hebben bij het feit dat je dier niet door de kliniek in je eigen woonplaats terecht kon. Ik vraag me ook af of er veel hier in dit verhaal sterk overdreven wordt.
tita schreef:Volgens mij hoort elke da/kliniek in de avond te gaan kijken bij zieke dieren.
Tenminste de klinieken waar ik mijn beesten heb gebracht was altijd een slaapzaal aanwezig voor personeel
GerenGer schreef:Ik zou eerder m'n vragen hebben bij het feit dat je dier niet door de kliniek in je eigen woonplaats terecht kon. Ik vraag me ook af of er veel hier in dit verhaal sterk overdreven wordt.