Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Esther schreef:Femke_Tweety schreef:In overleg met dierenarts, zonder uitzondering en op 1 eiwit?
Hier dezelfde vraag.
Heb je bijv. 6 weken Royal Canin anallergenic gevoerd, zonder andere tussendoortjes, of een kvv van maar 1 diersoort zoals paard?
Leg je de brokken 24 u in de diepvries voor gebruik zodat de mijt dood is?
Wat als je langzaam het dieet verandert, dus bijv. beginnen met 1 lepeltje pens en zo opbouwen zodat de darmflora de tijd heeft om zich aan te passen?
Neonlight schreef:Zo is er bij onze hond buiten de meeste granen dus eend, geit, hert, kalkoen, kip, lam, paard, rund, zalm, waterbuffel en garnalen uitgekomen. Nou, ga dat maar eens met een dieet uitsluiten, er zitten dus ook de meest gangbare diersoorten in voor normale voeding en voor hypo-allergieën voer.
Mindim schreef:Hoe werkt een haartest, want het is toch dood materiaal?
Ik ben laatst ook getipt om een haartest te doen, om uit te zoeken wat voor rassen er allemaal in mijn hond zitten.
En nu lees ik dat daar tekorten en allergieen kunnen worden uitgehaald. Hoe dan?
Soepblik schreef:Gaat heel gek klinken hoor, maar wij hadden ooit een kat die allergisch was voor, tromgeroffel, vlees. Echt waar. Ook chronisch aan de diaree en naar 5 praktijken geweest waar uiteindelijk de laatste dat bedacht en het testte, en inderdaad.
Weet niet of dit bij honden ook voorkomt, maar hou het in je achterhoofd.