Dat ineens groene streepjes zien ken ik... paar weken terug nog een streep tegen het plafond gezien... was een al wat grotere tak (PSG1) aan de wandel gegaan.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karuna schreef:Oeps, dat is het nadel van die kleine wurmen. Heb je ze wel allemaal gevangen? En allemaal nog heel? Ik kan me van vroeger wel herinneren. De indische takjes die ik een tijdje heb verzorgd van school. Een keer deksel niet goed gedaan en toen bewoog mijn vensterbank met allemaal groene streepjes.
Zoolgangster schreef:Hoi, fijn dat het goed gaat, mooie bakken hebben jullie hoor. Hier spannend, de kleine heeft zich verstopt, ik vermoed dat ze is wezen vervellen, even afwachten wanneer ze zich weer laat zien.
Dat ineens groene streepjes zien ken ik... paar weken terug nog een streep tegen het plafond gezien... was een al wat grotere tak (PSG1) aan de wandel gegaan.
magda_90 schreef:Hmm ik denk dat de oase te nat is en ze daardoor boven in hangen. Hygrometer geeft nog steeds 92% aan. Ik heb de oase eruit gehaald en het potje terug gezet.
Edit, en luchtvochtigheid is al 70%. Check, oase zonder een dekseltje was leuk bedacht maar net te nat.
Weer happy takjes
[ [url=m/Vdyzse.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/rVoQiU.jpg]Afbeelding[/url] ]
IngridP schreef:Ik heb de hedera of braam in een klein vaasje te staan en dan sproeien om de dag a 2 dagen. Haal veel hedera in 1 keer en zet het dan thuis in t water. Blijft lang goed.
Zoolgangster schreef:magda_90 schreef:Hmm ik denk dat de oase te nat is en ze daardoor boven in hangen. Hygrometer geeft nog steeds 92% aan. Ik heb de oase eruit gehaald en het potje terug gezet.
Edit, en luchtvochtigheid is al 70%. Check, oase zonder een dekseltje was leuk bedacht maar net te nat.
Weer happy takjes
[ [url=m/Vdyzse.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/rVoQiU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het werd ze dus te benauwd door die 90% blijkbaar.
IngridP schreef:Ik heb de hedera of braam in een klein vaasje te staan en dan sproeien om de dag a 2 dagen. Haal veel hedera in 1 keer en zet het dan thuis in t water. Blijft lang goed.