Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

. Onze kruising Dog is dus 14 geworden, gelukkig nog best heel oud geworden, we hadden toen ook nog een kruising Duitse Staande er bij en we gingen nog net niet failliet aan de voer kosten, wat een bult geld gaat daar naar toe, we zaten op ruim €7 per dag alleen aan voer ( carnibest vlees) maar daar kwamen dan ook nog alle supplementen bij en de laatste paar jaar de pijnstillers voor zijn heupen. Mijn paarden waren echt goedkoop vergeleken bij die hond.
)
mega lange stelten ook. 

shilady schreef:Woww die gestreepte zijn mooi!
Oehh ja net 8 dat is dan al heel wat... De fokker heeft me ook gezegt dat ik het eerste jaar echt kei weinig ermee moet lopen ivm die gewrichten en botten ontwikkeling en dat ze pas met 2 volwassen zijn en je daarna pas echt kan gaan wandelen een aantal kilometer dat ze zo het langst mee zullen gaan zonder al teveel problemen
binnenkort gaan ze kennismaken met een fokker die ik dan weer ken vanuit het ratten wereldje. shilady schreef:Hij is inderdaad rank en lang voor een boerboel
Eloya schreef:@TS
Heb je je pup al in huis?
Wij krijgen halverwege april een harlekijn Duits dog dametje met veel witvan kennel Djimbas place.
Foto's komen nog![]()
Maar we hebben er al veel zin in.