Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
dresjoepie schreef:Bedankt voor de reacties het is geen pup hij is 6 jaar. Jou vorige hond hoorde ik nooit zei de buurvrouw dan heb je geluk gehad was mijn antwoord. Het is geen goede vergelijking en ik snap dat het vervelend is hoor het blaffen. Maar een baby die een hele nacht krijst die hoef je niet uit logeren een blafband of weet ik het wat mee te doen dat is een baby. Ik neem hem overdag mee naar stal dan blijft tie in de auto als ik ga rijden. Dan doet die dit niet
absque_dubio schreef:dresjoepie schreef:Bedankt voor de reacties het is geen pup hij is 6 jaar. Jou vorige hond hoorde ik nooit zei de buurvrouw dan heb je geluk gehad was mijn antwoord. Het is geen goede vergelijking en ik snap dat het vervelend is hoor het blaffen. Maar een baby die een hele nacht krijst die hoef je niet uit logeren een blafband of weet ik het wat mee te doen dat is een baby. Ik neem hem overdag mee naar stal dan blijft tie in de auto als ik ga rijden. Dan doet die dit niet
Dit zou ook mijn gedachten zijn. Huilende baby’s zijn zooo vervelend.
Misschien de buren een mandje met wat worst en kaas of iets anders voor het ongemak geven, en ze betrekken in hoe je met de hond bezig bent? Dus wekelijks een praatje maken wat je nu probeert en hoe hun het ervaren?
dresjoepie schreef:Het is echt alleen het eerste half uur daarna gaat tie slapen en blaft tie niet meer dis om hem dan 8 uur in een bench te stoppen vind ik erg sneu. Ik ga op de dagen dat ik vrij ben weer oefenen met paar minuten weg enzo opbouwen voor de nachten zal ik even iets moeten verzinnen.