Poes met langhaar genen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella

Re: Poes met langhaar genen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 13:36

Eigenlijk is het de bedoeling hierna steriliseren. Maar kijken wel even anders aangezien ik mij wel aangemeld heb voor de Nebelung werkgroep (langhaar van de Blauwe Rus). De Nebelung willen ze genen uitbreiden wegens te kleine groep. Maar laatste keer kreeg ik geen contact met de enige Nebelung kater hier in NL.

robeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 20:10

Enige Nebelung kater? Er zijn er toch wel meer?
Misschien de enige binnen de werkgroep?

Ik heb besloten dit voorjaar mijn voorlopig laatste nestje te fokken. Na al die jaren ben ik er wel eens beetje klaar mee. Ik ga me vooral richten op het stamboekwerk en het keurmeesterschap (zodra we weer mogen showen). Daarbij ga ik op zoek naar nog een leuk Turkje erbij waarbij ik wel de mogelijkheid om te fokken open wil laten. Helemaal stoppen ......ik weet niet of ik daar al aan toe ben :D :=

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 20:37

Ja vorig jaar was er maar 1 nebelung kater in NL. Was er ook nog een in België, maar die had nog geen nakomelingen en werd afgeraden. Zou geloof ik dit jaar wel een nieuwe komen.

Mijn contact gaat via N. Sterrenburg van blauwe Rus en nebelung stamboek. Die heeft alle gegevens van beschikbare katers.