Avelienvd schreef:Heb net vd week je topic gelezen nadat mijn mannetje 2 aanvallen op een dag uit het niets heeft gehad.
Staat nu op pexion. Maar dinsdag nogmaals nuchter bloedonderzoek ivm afwijkende waardes die kunnen duiden op alvleeskliertumor.
Zat me al af te vragen hoe het met je hond was.
OH Gadver wat ontzettend sneu!
Ik zal duimen dat er geen tumor zit!
Gaabje schreef:Wat heftig zeg! Ik lees dat dit al een langlopend probleem is, hopelijk kan er nog ergens een oorzaak gevonden worden. Grote kans dat jullie dat al hebben bijgehouden, maar kan het gerelateerd zijn aan ontwormen/ontvlooien of andere ‘omgevingsfactoren’ Bepaalde voeding kan soms ook een trigger zijn van epilepsie. Ik opper nog maar wat dingetjes om misschien een nieuwe zoekrichting te krijgen. En idd misschien de alternatieve hoek gezien het redelijk op het punt zit van baat het niet dan schaadt het niet, zoals het nu lijkt. Heel veel sterkte in ieder geval! Ik duim voor jullie.
Geen triggers kunnen vinden, alleen hooguit stress (bv na narcose of bezoek dierenarts) maar vaak ook uit het voor ons "niets"
Ik ga nu proberen of KVV voeren misschien verschil kan gaan maken. Blijkbaar kunnen granen etc ook veel kwaad doen bij epilepsie.
Vannacht weer heel de nacht op geweest. Ze heeft ook al 48uur niet meer geslapen.
Vannacht bleef ze maar heen en weer lopen. Ik heb haar in de bench gedaan zodat ze wat rustiger zou zijn. Ook daar ging van hoek naar hoek in de bench.
Ze is een omhulsel. Reageert alleen op geluid, lijkt weinig te zien. Gelukkig eet ze wel goed. Drinken alleen als ik haar voor haar drinkbak zet.
Ze is heel neurotisch. Steeds dezelfde rondjes, op dezelfde manier.
Gisteravond gelukkig wel geplast, maar ze had het zelf niet eens door, idem met poepen. Ze zit helemaal onder de urine, als ze plast, maar blijft gewoon liggen /zitten.