Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sanet schreef:Mijn reactie was niet naar jou gericht Titia, maar naar de vraag van TS
TS: schade aan de nieren is onomkeerbaar, dus de waardes zullen, denk ik, nooit meer volledig normaal worden.
[ [url=m/ZBqSB6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hierbij overzichtje van onze kat destijds. Daarna is nog wel geprikt geloof ik, maar heb ik er niet meer naar gevraagd.
Cayenne schreef:Wat fijn dat ze thuis is!
Als je ook nierdieet moet voeren zou ik het voer wel ergens zetten waar de hond niet bij kan.
Anders gaat het een duur grapje worden
Duhelo schreef:@Agossie: ohjee, je hebt ook niet veel geluk gehad.
Ik kijk zeker naar hoe ze zich voelt. Momenteel is ze stukken beter dan afgelopen vrijdag (ik ging het echt mottig vinden om haar dan te moeten inslapen), ze kwam weer knuffelen, lag vanmorgen lekker te kronkelen, en is eigenlijk bijzonder actief. (heeft me 20 keer wakker gemaakt, want ze heeft de ganse nacht OP me geslapen, maar wel met tussenpauzes voor de kattenbak, te gaan drinken, en gewoon rond te spoken)
Ze ging vanmorgen spontaan gaan eten. Ik kijk dus zeker of en hoe ze eet, of haar gewicht ok blijft en of ze nog lekker komt knuffelen enzo. Als ze weer helemaal stopt met eten of opnieuw begint te vermageren, dan laat ik haar inslapen voor ze weer echt slecht wordt. Ik hou er ook rekening mee dat het nu nog een laatste opflakkering is en ze binnen een paar dagen alsnog hervalt, maar voor hetzelfde geld spartelt ze er wel door.