Ik ben voornamelijk fan van for my dog maar 3 honden pakken aan doen vindt mijn man niet zo leuk.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dimphyl schreef:Hier ookq een pomppa besteld, via dog lounge, want andere goede jas is madam uitgescheurd met spelen, dus ze loopt nu in een dunnetje van ali/wish
Zou eergister al binnen komen maar post blijft veranderen.. hoop toch dat ik em vandaag binnen krijg want we moeten maandag naar friesland en daar is t al echt flink koud..
Dimphyl schreef:Het gaat hier om een Spaanse kruising die bijna alle boxjes aantikt:
Geen ondervacht, kale buik, windhonden bouw, momenteel kort geschoren, wil niet mee naar buiten met regen/kou.
Ze is 4jaar en enorm gespierd, maar ook geen grammetje vet teveel, bibberen doet ze zelfs binnen al als ze niet onder haar dekentje kan liggen of de verwarming niet aan staat.
Hij is overigens nog niet binnen, leverings moment staat nu op onbekend.. denk dat we onze trip naar t noorden maar even uit moeten stellen..
Klijntje schreef:Balen zegdan reken ik er niet op dat die van ons er wèl op tijd is...
Kun je niet iets fiksen met een losse liner onder de jas die je nu hebt?
cinniz123 schreef:Gebruikers van de hurtta extreme warmer hoe zit het met poepen?
Maak je hem dan eerst los of komt het niet tegen de jas?
En hoe zitten de jas gebruikers met reuen en er tegen plassen?
Welke jas ik ook heb bij mn reu altijd pis spetters tegen alle jassen en truien.
De reden hier van jas gebruik is geen vacht
Dimphyl schreef:Klijntje schreef:Balen zegdan reken ik er niet op dat die van ons er wèl op tijd is...
Kun je niet iets fiksen met een losse liner onder de jas die je nu hebt?
Vast wel, maar hier in de buurt geen enkele dierenwinkel die dat soort dingen op voorraad heeft. Voor hier thuis uitlaten gaat het nog wel, we wachten gewoon even op de nieuwe jas, tripje is naar familie, ook met honden, dus langere wandelingen staan daar wel op de planning. Geeft dus niet om t een paar dagen uit te stellen.
_Nelleke_ schreef:cinniz123 schreef:Gebruikers van de hurtta extreme warmer hoe zit het met poepen?
Maak je hem dan eerst los of komt het niet tegen de jas?
En hoe zitten de jas gebruikers met reuen en er tegen plassen?
Welke jas ik ook heb bij mn reu altijd pis spetters tegen alle jassen en truien.
De reden hier van jas gebruik is geen vacht
Mijn hond poept aan het begin van de wandeling. Aan het eind van de split zit een drukknoopje, die laat ik open tot hij heeft gepoept en daarna maak ik hem dicht. Hij heeft nog nooit op zijn jas gepoept of geplast.
silverdapple schreef:Vind je het erg als ik hier ook wat vragen stel, Klijntje?Ik ben namelijk ook op zoek naar een nieuwe hondenjas en kan wel wat advies gebruiken.
Klijntje schreef:Ben wel benieuwd, wat ieders reden is om de hond een jas aan te doen?Kou, regen, vuil, leeftijd, gewrichten?
Onze andere hond van ook alweer dik 10jr is een dwergkees kruising, die krijgt geen jasZijn vacht functioneert gewoon veel beter. Hij heeft veel minder last van de kou, maar ook bij extreme hitte houdt hij het veel beter uit dan onze Bull.
Eowyn3003 schreef:Hier ook de Perus Pommpa aangeschaft, zit inderdaad een goeie split en ik vind hem ook zeker dik genoeg. Jammergenoeg geen harnasopening, dat vind ik wel spijtig.
Persoonlijk heb ik een jas voor 1 van mijn honden, ze heeft erg dun haar en heeft het vrij snel koud (kan dan ook echt staan bibberen). Voorlopig heeft ze m nog niet aan gehad, maar hoop met haar de bergen in te trekken.
Wil graag nog een Hurtta tegen de regen (de Pommpa is gevoerd met een soort wollige stof, lekker warm maar dat zuigt volgens mij wel water op in de regen).
Silvia schreef:Eowyn3003 schreef:Hier ook de Perus Pommpa aangeschaft, zit inderdaad een goeie split en ik vind hem ook zeker dik genoeg. Jammergenoeg geen harnasopening, dat vind ik wel spijtig.
Persoonlijk heb ik een jas voor 1 van mijn honden, ze heeft erg dun haar en heeft het vrij snel koud (kan dan ook echt staan bibberen). Voorlopig heeft ze m nog niet aan gehad, maar hoop met haar de bergen in te trekken.
Wil graag nog een Hurtta tegen de regen (de Pommpa is gevoerd met een soort wollige stof, lekker warm maar dat zuigt volgens mij wel water op in de regen).
De PerusPomppa is toch waterdicht? Bij regen zet ik de kraag rechtop en blijft mijn hond lekker droog.