Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Wistaire schreef:Hier zijn witte slijmvliezen een spoedgeval. Zeker terug om urine of bloed te laten controleren. Zeggen dat het einde verhaal is als het suikerziekte is vind ik ook een beetje kort door de bocht, soms is dat prima te regelen met medicijnen...
Urine opvangen was hier ook een drama, totdat ik er achter kwam dat het geen probleem was als ik de kat z'n gang liet gaan op de bak en zodra hij ging hurken er een klein bakje onderschoof. Heb mensen ook weleens gehoord over soeplepels.
Annick75 schreef:Wat ik bij mijn oude man meestal doe om urine op te vangen, is een lage kattenbak zonder kap in de woonkamer zetten en een oude juslepel & een schoon potje klaarleggen (check even of het potje goed waterdicht is, lekkend potje in de je tas is niet handig, weet ik uit ervaring). Als een kat eenmaal plast, dan kunnen ze niet meer stoppen. Dus kat op de bak, wachten tot ze plast en dan rustig de lepel on der straal houden. Ik beweeg dan echt gewoon rustig.
Cayenne schreef:Annick75 schreef:Wat ik bij mijn oude man meestal doe om urine op te vangen, is een lage kattenbak zonder kap in de woonkamer zetten en een oude juslepel & een schoon potje klaarleggen (check even of het potje goed waterdicht is, lekkend potje in de je tas is niet handig, weet ik uit ervaring). Als een kat eenmaal plast, dan kunnen ze niet meer stoppen. Dus kat op de bak, wachten tot ze plast en dan rustig de lepel on der straal houden. Ik beweeg dan echt gewoon rustig.
Ik dacht bij het begin van de eerste zin dat je het over je eigen man had
Tot ik zag in welk topic ik zitIk vond het al zo onaardig dat je hem oud noemde en hij op de kattenbak moet