cursebreaker schreef:@TS,
Nee snap ik hoor. Ik denk dat het bij ons ook zeker een deel geluk is dat de kat gewoon snel reageert normaal op 'correcties' en we in verhouding dus gewoon veel thuis waren waardoor je En meestal erbij bent als ze wel wat proberen (want ze heeft een x geprobeerd erin te klimmen vorig jaar bv) En idd gewoon veel tijd eraan kunt besteden. Het was vorig weekend dus vooral even: 'O, da's weer even interessant'. maar na een paar uur even aandacht eraan te hebben besteed was het weer klaar en sindsdien kijkt ze er niet meer heel erg naar om; af en toe nog even snuffelen maar dat mag ja ook gewoon. In de nacht slaapt onze kat ook bv. grotendeel van de nacht - bovenop de bench van de hond in haar mandje - dus het scheelt dat ze dan ook niet urenlang actief is zoals veel katten ook weer zijn 's nachts, want dan zijn we er idd niet bij haha.
Maar mijn kat kan dan soms met andere dingen weer echt stout zijn dus ze is ook zeker geen heilige hihiMaar met sommige dingen denk ik idd wel dat je best wel wat kunt begeleiden/corrigeren/aan en afleren als de tijd en mogelijkheid er is om ermee bezig te zijn - maar dat is zeker icm werk en andere dingen vaak toch minder haalbaar.
Ik had ook nog een pup van dezelfde leeftijd rondrennen dus bezig zijn met die dingen moest ik toch, dus dan kon die kat erbij ook nog wel
_lauraaa_
Planten zijn hier idd dus ook niet te doen![]()
Had vorig jaar palmen staan. Sansa lag op d'r rug in de bak met de blaadjes te spelen/eraan te knagen. Maar er was al genoeg waar we mee bezig waren qua wat wel/niet mag dat ik niet ook nog over de planten wilde beginnen. Dus nu maar even geen planten meer tenzij ze ergens staan waar ze niet bij kan en proberen we het als ze wat ouder is wel weer
EDIT:
Misschien scheelt het ook om te kijken voor een boom waar de verlichting al in zit bv.? Dat ze je niet met die kabels bezig zien zijn? Als de mogelijkheid er is om zo'n boom te kopen dan. Kabels vd boom laat ze hier gelukkig ook met rust, ook vorig jaar, ondanks dat ze toen wel een paar telefoon kabels kapot geknaagd heeft - maar doet ze ondertussen ook niet meer gelukkig haha.
Dit was al een boom waar de verlichting in zat