Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
meisje_ schreef:7ofhearts schreef:Die van mij hadden met koud nat weer of met koud weer een jas aan.
Dat was eigenlijk standaard bij de windhonden om ons heen.
Nu is het weer anders dan enkele tientallen jaren geleden, maar ik zou zeker een passende deken aanschaffen, al was het maar om om te doen bij. een flinke wandeling of na het rennen.
Verder gewoon je gezond verstand gebruiken.
Ik had in de winkel een soort gebreid dekje gezien, gewoon een neutrale kleur. Denk dat is niet te koud..
Maar als hij meekomt mag hij mee naar de winkel komen passen..
Mariska_28 schreef:Wat een schatje!
Hier twee whippets, heerlijke honden! Lekker lui in huis, lekker rennen in het bos maar wel in de buurt blijven.
[ [url=m/qkGPeY.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/vo01Ks.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb ook twee Podenco Ibicenco's, en de whippets zijn 100x meer baasgericht..
Warboel schreef:Ik voer Kivo en Bandit afwisselend, vind ik fijne merken. Kivo heeft ook puppy maling. Bij KVV moet je wel opletten dat je compleet voert, ik heb daarvoor advies ingewonnen bij Ekowolf. Hele fijne webshop!![]()
Otje krijgt regelmatig dus ook echt rauw; kippen- of eendennekken, vleugels, kipkarkas, kipruggen, konijnenoren, vis, organen... die afwisseling vindt ze heerlijk en ook leuk. Weet niet of het bij alle windhonden zo is, maar Windsprites zijn vaak wel moeilijke, kieskeurige eters. Limoen weet daar ook alles van met haar Saluki
Otje kreeg eerst puppybrok van Edgard&Cooper maar dat ging echt met lange tanden en ze viel af. KVV gaat wel redelijk als ik voldoende afwissel. Omdat ze soms zo slecht eet heb ik wel altijd een bakje brokken staan, waar ze dan soms ineens weer aan begint. Op het moment Darf en Kivo brokjes.
Ze is nu wel goed op gewicht; 10 kg bij 51 cm.
Mloui schreef:Wat leuk! Wij hebben ook een whippet. Zo'n leuk hondje! Binnen lekker slapen maar altijd in voor een activiteit. Wij flyballen en canitrailen/-crossen er mee. In de zomer is het een echte waterrat. De onze loopt alleen in een bepaald losloopgebied los, want zoals eerder genoemd, ze zijn weg zodra ze wat zien. Als de trigger weg is komt ze net zo snel terug, maar dat kan soms helaas even duren.
[ [url=m/B00Isa.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/nSWAaH.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ZRzt3Y.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/skjA21.jpg]Afbeelding[/url] ]
Limoen schreef:Dit is mijn Oosterse Prinses.Maar ik hou echt zo van alle windhonden
![]()
Zou het liefst overal wel iets van willen![]()
[ Afbeelding ]
meisje_ schreef:Wauw wat een reacties en mooie honden komen er voorbij
Hoe meer ik erover lees en hoor hoe meer blij ik ben met de gemaakte keuze!
Het voeren ga ik nog even over opzoeken, had gisteren al even snel gespiekt maar vind kvv best heel duur volgens mij? Al gouw 10€ pdag of heb ik me zo verteld :’)