Katten rompertje

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

superpony

Re: Katten rompertje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-20 22:20

Dank jullie wel.

Met mijn man gepast en gekeken en het is echt veel te groot. Zelfs als we het innemen, dan blijft het te groot. Ze trekt dr pootjes terug en kan hem ook van binnenuit zo uittrekken.

Rongyos, dank je wel. Is wel duidelijk zo. Die kleinere gaat echt wel schelen.

Kobus, onder het haar dus ook weinig kat :)

Nafkedemi, die is iig ergens bovenop gekomen.

Cissy, voor vanavond en morgen tot we nieuwe hebben, zijn we nu ook aan het kijken en passen voor een sok :)

Kimbers, ja, maar dat vertekend best wel. Heb onze poes gemeten en rompertje, maar als ze bewegen zijn ze weer compleet anders.
Ik moet moeite doen haar koppie door het gat te krijgen en zij trekt zo haar hele lijf door dat gat.

Of ik bestel er 2 en doe 1 terug of weg.

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-20 12:13

Ik was te laat om te bestellen dat het er vandaag al zou zijn. Dus dan zouden we morgen rompertjes binnen krijgen.

Mijn man pakt een paar sokken, knipt ze, trekt het aan en het zit perfect. Ze kan er alleen nog steeds niet mee lopen. Vannacht weer uit gedaan en vanmorgen weer aan. Gaat steeds ietsjes beter gelukkig.

Nu heb ik niks meer besteld. Sokken zat en kan ze goed wassen dan om de beurt.

Ze is al echt vreselijk aanhankelijk, maar het bakeren doet ook nog eens zijn werk lijkt het. Als ze in ene sok bij je ligt, is ze helemaal van de wereld. NOG erger dan normaal.

Iedereen bedankt!!

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 15:07

Mijne konden spontaan niet meer lopen met de 'sok' aan :) plus de langhaar had het koud omdat het haar tegen dr aangeplakt zat en ze dus de werking van dr vacht kwijt was. Ze kroop onder de dekens voor warmte. <3

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-20 16:43

cissy schreef:
Mijne konden spontaan niet meer lopen met de 'sok' aan :) plus de langhaar had het koud omdat het haar tegen dr aangeplakt zat en ze dus de werking van dr vacht kwijt was. Ze kroop onder de dekens voor warmte. <3

Ze kan nergens mee lopen. De sok past haar en zit niet te strak. Precies goed. Dat rompertje is te wijd en gaat ie uit.

De sok houdt de staart ook goed vrij, maar ze valt nog steeds om. Vandaag slaapt ze veel en ze is net in haar achteruit bezig geweest. Klimmen kan ze dan weer wel.

Ze zijn binnen, dus ze zal het niet koud krijgen denk ik.

Ergens lijkt ze het wel lekker te vinden om ingepakt te zitten, maar dat niet goed kunnen lopen is echt maf gewoon. Heb haar echt geholpen, maar ergens gaat iets mis in het koppie geloof ik.

Het is gelukkig niet voor altijd.

Mloui

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 17:30

Dat omvallen en er niet mee lopen verdwijnt echt wel naar verloop van tijd. Kwestie van even volhouden!

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-20 00:20

Mloui schreef:
Dat omvallen en er niet mee lopen verdwijnt echt wel naar verloop van tijd. Kwestie van even volhouden!

Tegen die tijd, mag ie weer uit denk ik. Het is echt sneu, maar we zullen zien. Doe hem nu uit voor de nacht. Heb haar 100x voor de bak gezet, maar ze beweegt niet en moet toch wel wat kunnen doen.

Luxorvalkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 00:34

Mijn aanpak was net anders.
Poezen wegen volwassen 3 kg.
Dus met 9 maanden ook ieniminie. En geen lange vacht.

Ik gebruikte een lange sok. Tenen eraf voor het hoofd en twee voor de poten. De rand van de sok om het middel. En bij uitrekken met naald en draad wat strakker gemaakt. Dan blijft de achterkant vrij.

Ze waren er geen fan van, maar probeerden al snel de pleister eraf te likken.

Afbeelding
Afbeelding

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-20 01:17

Zie hierboven, Dat heeft mijn man gisteravond ook gedaan en werkt goed. Ze kan er alleen niet mee lopen en bewegen. Maar daarvoor maakt het niet uit of het ene sok is of een romper etc. Ze laat zich gewoon omvallen.

Luxorvalkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-20 11:41

Ah. Zo’n stervende zwaan scène. :')

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-20 11:43

Luxorvalkje schreef:
Ah. Zo’n stervende zwaan scène. :')

Haha. Eigenlijk niet grappig ;) :D

Maar ze kan nog steeds niet lopen. Gaat wel van a naar b helemaal schuin nu en klimt op de paal, maar kiest ervoor om te slapen.
Doe hem daarom 's avonds maar weer uit. Gister had ze alleen even niet door dat het uit was en deed ze nog steeds onhandig. Ik denk omdat dr haar nog plat zat.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-20 11:48

Onze hond heeft ook momenteel een romper aan en hij heeft een wond bij z'n ballen en die piepten steeds langs de romper. Toen had ik bovenop de romper de stof bij elkaar gedaan en een elastiekje eromheen zodat het wat strakker bleef zitten. Misschien is dat nog een idee als de kleinste maat te groot is.