Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Esther_ schreef:Onze kat heeft 3 weken geleden ook 6 dagen in de kliniek gelegen met alvleesklierontsteking. In shocktoestand, uitgedroogd en ondertemperatuur Verhoogde lever en niet waardes horen erbij. Want ze eten niet en drinken ook maar heel weinig, dus alles is van slag.
Met zware pijnstillers (buprecare) sondevoeding en vocht toedienen kon hij na 6 dagen naar huis. We hebben thuis nog 4 dagen sondevoeding en pijnstillers gegeven. Inmiddels is hij weet helemaal de oude.
Met wat geduld kan het dus weer helemaal goedkomen. Succes.
En probeer in het begin ook wat ander natvoer. De onze heeft 2 weken niet zijn eigen voer willen eten. Hij vond mousse en paté van gourmet wel lekker. Ik denk dat ze door de sonde, ff minder graag brok eten.
Cayenne schreef:Hoe is het met je hond? Ben je nog met haar naar de dierenarts geweest na de aanvallen?
Cayenne schreef:Één van de katten van mijn ouders had een paar weken geleden bijna exact dezelfde symptomen. Ook afvallen en niet willen eten. Geen koorts maar voelde zich ook niet helemaal lekker.
Alle tests gedaan maar er kwam niets uit. Uiteindelijk bleek het om een virus te gaan. Na een week ging hij gelukkig weer zelf eten.
wend2009 schreef:Cayenne schreef:Één van de katten van mijn ouders had een paar weken geleden bijna exact dezelfde symptomen. Ook afvallen en niet willen eten. Geen koorts maar voelde zich ook niet helemaal lekker.
Alle tests gedaan maar er kwam niets uit. Uiteindelijk bleek het om een virus te gaan. Na een week ging hij gelukkig weer zelf eten.
Hier toevallig ook