Waar leuke herplaatser ( hond) vinden??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-20 09:31

kiwiwitje schreef:
Je zou ook eens contact op kunnen nemen met rasverenigingen van de rassen die je boeiend vind.
Vaak hebben rasverenigingen wel adresjes waar herplaatsers aangeboden worden of fokkers die een nieuw huisje zoeken voor hun hond.

Hier overigens ook een herplaatser met stamboom maar ik herken wel wat reacties als in dat t niet was zoals ze verteld hadden. Qua gedrag etc. Gelukkig met veel training hier opgelost.
Wel kon ze makkelijk met katten.

Vleddertje1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-20 09:34

Renee1991 schreef:
Wij stonden laatst op de camping naast mensen die een onwijs lieve, slanke labrador bij zich hadden. Zij hadden hem via een herplaatsingspagina van de labradorvereniging.. Misschien is dat ook een optie?
https://nlv.nu/fokken/voor-fokkers/besc ... rplaatsers

Thanx..gaat erbij op het lijstje

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-20 09:34

Inderdaad momenteel bijna onmogelijk om aan een leuke hond met niet al te grote problemen te komen.Ik zoek al geruime tijd voor mijn vriendin. Zij wil perse geen buitenlandse hond omdat ze daar slechte ervaringen mee heeft (hond begon haar te bedreigen waardoor ze bang werd en terug naar het asiel heeft gebracht)

Letsdunit

Re: Waar leuke herplaatser ( hond) vinden??

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-20 09:36

Ik ben lid van een beauceron pagina op Facebook. Daar kwam er eentje voorbij. Maargoed een beauceron moet je wel passen.

tones

Re: Waar leuke herplaatser ( hond) vinden??

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-20 10:05

dingogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-20 10:28

ik heb nu mijn 3e herplaatshond. de 1e 2 honden via de rasvereniging/ via fokker. dat waren australian cattledogs. nu een super lieve en leuke kruising cattledog -boerenfox via marktplaats.
ik zou ook de site's van rasverenigingen waar herplaatsers op staan in de gaten houden.
kennissen hebben zo een hele leuke Welsh corgi gekregen.