Kat van de buren vind het hier leuk...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

FennyPower

Re: Kat van de buren vind het hier leuk...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-20 21:56

En daar zit hij weer..ik heb de eigenaar nu maar bericht met of hij thuis is.. daarna ga ik hem inlichten nogmaals.

FennyPower

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-20 21:58

Wordt gelezen maar niet op gereageerd...

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 23:14

Emmer water van boven uit je raam, gekrenkt ego van de kat, maar beter voor je eigen beesten.

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 23:38

zigranta schreef:
Emmer water van boven uit je raam, gekrenkt ego van de kat, maar beter voor je eigen beesten.

Ja of wat ook helpt, is zelf als een dolle stier op hem af rennen. Dat werkte bij onze buurtkat heel goed, dat heb ik nu twee keer gedaan en hij peinst er niet over om in onze tuin te komen. :P

Maar een emmer water vind ik ook een goede hoor. Daar schrikken ze toch ff goed van.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-20 02:36

En je gordijnen of andere vitrage dicht houden zodat hij niet naar binnen kan kijken en jouw katten hem ook niet zien. Dan gaan ze ook sneller weg.

FennyPower

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-20 07:07

Cayenne schreef:
En je gordijnen of andere vitrage dicht houden zodat hij niet naar binnen kan kijken en jouw katten hem ook niet zien. Dan gaan ze ook sneller weg.

Ik heb een venster bank achter de gordijnen overdag als ik er niet ben de gordijnen verder altijd dicht.
Het helpt toch iets..

Iser

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 20:40

Ja.... wij hadden ook een aanloper die niet weg te jagen was. Baas bekend, opgehaald, en een uur later, jawel, daar was hij weer terug. Weer opgehaald, met de belofte hem een paar dagen binnen te houden. Je voelt hem al aankomen, een dag later zat hij er weer. Dit gebeurde nog een paar keer. Na overleg bleef er maar 1 oplossing over, en hebben we hem geadopteerd. Onze andere poes moet er nog wel aan wennen, maar dat gaat met de dag beter. We hebben er nu dus een supersenior bij (18jaar) en zijn reuze blij met deze onverwachte gezinsuitbreiding. Wellicht ook voor jou een oplossing?

Kanji91

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 21:14

Ze zegt dat je hem mag houden toch? Mee instemmen. Op papier laten zetten en of zelf een nieuw baasje voor zoeken of naar het asiel brengen. Wel afstandskosten maar dat moet je dan maar voor lief nemen lijkt me (=

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 21:23

Iedere keer dat je hem ziet naar het asiel terug brengen? Gok dat eigenaar het na 3 x per dag een week lang wel beu gaat worden en platzak is.