Ik wil mijn hamster opgeven, maar die zit nooit echt stil, dus ik heb alleen filmpjes, mag dat ook ipv een foto? Een korte film van iets van 10-30 seconden?
Is je filmpje direct zichtbaar op Bokt? (als in tussen de [video] tags?)
Dan mag het
lizy29
Geplaatst: 21-09-20 13:28
Jillz de poes die we als moeilijk plaatsbaar uit het asiel adopteerden omdat ze gericht en doelbewust handen aanviel. Little did we know.....na twee weken waren we door de keuring en officieel benoemd tot haar personeel. Of we vooral veel willen aaien (maar wel graag op de juiste plek, met de juiste hand en de juiste druk want anders....)
Lindor92
Geplaatst: 21-09-20 13:38
Dit is Nala. Nala kregen we toen ze 4 weken was, ze was verstoten van haar moeder en woog slechts 100 gram. Ze was een zielig hoopje ellende. Melk kregen we er met moeite in. We hadden niet verwacht dat ze het zou redden. Nala is nu ruim een jaar en een mooie gezonde poes geworden. Wel is zij enorm eenkennig en is ze dus enorm op ons gefocust. Het wordt nog even spannend hoe het gaat als onze baby is geboren aangezien ze erg bang is voor kinderen.
Ik kan mijn beestenbende niet kwijt in 2 foto's Onze 2 honden Hummer (boerenfox) en Harley (golden retriever) En 1 van onze 6 katten Pippi Daarnaast hebben er nog 3 cavia's en een stuk of 20 grasparkieten en valkparkieten
Onze lieve kater Mushu. Ruim 12 jaar geleden als enorm bang en (waarschijnlijk) mishandeld katje uit het asiel gehaald. Nu een enorme knuffel en schootkat. Hij staat zelfs al op de bank te wachten totdat we gaan zitten
Peerke_
Geplaatst: 22-09-20 14:25
ProudJustify schreef:
Peerke_ schreef:
Ik heb een slang, mag dat ook? [ [url=m/fh2sj4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Geweldig
Heel benieuwd naar het verhaal achter deze slang
Ik heb het verhaal ingestuurd, 4 oktober krijg je het te lezen
xTammyy
Geplaatst: 22-09-20 14:28
Wat een leuk initiatief! Ik doe graag mee met mijn twee asielige katjes
woepsie90
Geplaatst: 22-09-20 14:37
Onze lieve Teigetje van 5,5 jaar oud. Meest knuffelbare kat ever, en die al het geduld heeft met onze inmiddels zeven jarige dochter.
Met 4 maanden oud gekocht bij een gezin op een boerderij. Een jaar later met ons mee verhuisd naar Isle of Man en bijna vijf jaar later weer mee terug verhuisd naar Nederland. ‘s Nachts speelt hij graag buiten en ‘s ochtends staat hij keurig bij de deur te wachten voor z’n ontbijt om daarna binnen in slaap te vallen.
Hier ‘vraagt’ hij of ik het raam open kan doen, want het is bijna bedtijd voor ons dus dat betekend speel&jaagtijd buiten voor hem
En zo vind je hem overdags. Op de bank, op een stoel of stiekem op een bed als we een deur vergeten zijn dicht te doen.
Wat hebben we een mazzel gehad met ons makkelijke vriendje!
PS: hij kan erg goed zingen en terugpraten
Birdie60
Geplaatst: 22-09-20 14:53
Dit zijn Geer en Goor, 5 jaar geleden gekocht als 2 vrouwtjes bij een fokker. Ze waren toen 5 weken oud. Goor blijkt dus een mannetje en vind Geer erg lief.
ryukapple
Geplaatst: 22-09-20 14:57
Doe ook graag mee met mijn knappe dame. Zo ff een pb sturen
Domino_2006
Geplaatst: 22-09-20 15:40
Mijn Noorse Boskat Nuts. Ook wel beter bekend als de Pittbull.
En mijn lieve knuffelweiler Memphis
Laatst bijgewerkt door Domino_2006 op 22-09-20 15:42, in het totaal 1 keer bewerkt
Lay_D
Geplaatst: 22-09-20 15:41
Dit is Puk onze buffel van net 1, voor ons uiteraard heel speciaal maar hij heeft geen bijzonder speciaal verhaal. Alles wat hij kan slopen dat sloopt hij, kasten opmaken en de gehele inhoud versnipperen met 1 poot in zijn neus is natuurlijk een gave opzich..
En dan hebben we nog de broers Nolan en Sproet onze maine coons die het maar een wat leuk spelletje vinden om op Puk te jagen.