Goof schreef:Ik zou er lekker even mee wachten. Je hebt nu misschien colleges vanuit huis, maar het is geen garantie dat dat zo blijft. 40 uur college en dan thuis studeren en ook nog voor een pony zorgen geeft weinig tijd over voor een hond.
Ik zou wachten tot je afgestudeerd bent en een baan hebt en dan kijken hoe jullie situatie is met betrekking tot werktijd en wonen etc.
Bedankt voor je reactie!
40 uur college is zeker veel. Wel is het altijd zo geweest dat de lessen opgenomen worden. Dus in principe kan ik altijd een (deel van de) dag thuis blijven.
Mijn lessen beginnen pas om 10:00 uur en ik heb standaard 1.5 uur lunch pauze en maximaal tot 18:00 uur les. Dus zelfs al zou ik naar alle lessen gaan dan is er zeker voldoende tijd voor alle wandelingen.
Tevens geldt het maar voor om de week aangezien mijn vriend ook om de week volledig thuis is.
Wat betreft de pony, zij staat in de buurt van mijn ouders en wordt daar volledig verzorgd. Het terug naar NL gaan is puur omdat ik haar dan mis want aan zorg en aandacht komt ze niet tekort

.
Ik ben trouwens helemaal eens met wat jij en je voorganger zeggen. Ik probeer alleen even wat meer verduidelijking te geven.

RoosvanBlue schreef:Ik had echt precies dezelfde gedachte(n). Ook ik zeg al snel; waar een wil is, is een weg. Maar in de stad wonen met een hond lijkt me echt niks, vooral ook voor jezelf niet omdat het dan altijd een hele onderneming is met uitlaten. En dan heb je nog alleen zo'n (vaak vies en druk) hondenveldje. En hoe goed een hond ook los kan lopen, in de stad is dat helemaal niet handig en kan gevaarlijk zijn.
Dus ik zou verhuizen en dan een hond nemen

Oh even ter verduidelijking, ik woon zelf in Merelbeke, dus geen stad. Ik woon zelfs niet in het centrum ervan dus qua drukte valt het mee. Het veldje waar ik altijd heen ga is nooit iemand te zien dus wat dat betreft is het prima te doen.