Fijne kattenbak korrel ter vervanging van houtskorrel?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Eefke85

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 11:19

Hier Welkoop eigen merk, de klontvormende variant.
Deze waren ze als kittens al gewend, dus heb gewoon dezelfde overgenomen en nog steeds tevreden.
Iedere dag even de uitwerpselen eruit en ik ruik niks hier in huis. Nog een bonus is dat deze regelmatig in de aanbieding is.

Olympia96

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 11:37

Pandora2 schreef:
Houtskool in de kattenbak ? >;) :=

Klontvormende korreltjes van de Horta gebruik ik.
Hebben ze ook in de uitvoering Babypowder. Dat is dan met een lichte lavendelgeur :D

Ik zal even voor je kijken welk merk het precies is.

https://www.horta.org/nl/product/katten ... babypowder

Of de Hygienic White van Aveve.

Hey, dit lijkt wel heel erg op de Tigerino met babypoeder (wat echt de aller-, allerbeste is qua duurzaamheid/geur/uitloop).

Deze is alleen een stuk goedkoper, heb jij enig idee of dit hetzelfde is?

Berdien

Re: Fijne kattenbak korrel ter vervanging van houtskorrel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 11:50

Sinds Biocat de samenstelling heeft veranderd vind ik dat echt hard achteruit gegaan. Ik heb nu gewoon die van de AH, de 4-in-1. Zijn geen hele grote zakken/verpakkingen maar daardoor kan het ook wel gewoon mee op de fiets. Ik heb dan wel maar 1 kat, dus dat kan makkelijk. Ik haal elke dag de bak leeg en je ruikt nooit wat. Of ze moet net toevallig de grote boodschap hebben gedaan :=

Korrels waar een duidelijke geur aan zit gebruik ik niet, dat lijkt me niet zo fijn voor katten. Gewoon een neutrale geur van een merk wat goed klontert :j

Century

Re: Fijne kattenbak korrel ter vervanging van houtskorrel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 11:54

Ik heb Cat's best. Wat prijzig, maar via Zooplus goed te doen. Kat was dit gewend dus ik ben het blijven gebruiken.
Urine ruik ik alleen even nadat hij net geweest is, blijft niet hangen. Poepgeur houd je wel.