noviceh schreef:Hoe actief ben jij in huis? Ik ben eigenlijk dagelijks wel aan het stofzuigen/schoonmaken en heel belangrijk, zoveel mogelijk luchten. Plaats/kleedjes/ speeltjes gaan hier ook regelmatig de wasmachine in.
Hoe is het gebit van de hond? Dit zou eventueel gereinigd kunnen worden (tandsteen ed). Onze hond krijgt ook regelmatig iets te kluiven, dat helpt mee om tandsteen te bestrijden. Wel buiten dan, hij mag niet binnen kluiven.
Als je geen kvv wilt/kan geven, kan je eventueel gaan kijken naar koud geperste brokken. Wij voeren bijvoorbeeld DLG, omdat onze hond het daar heel goed op doet. Kvv at hij niet.
Wat ik mij afvroeg, heeft de hond het nu niet veel te warm binnen? Toen onze hond vanuit de kennel binnen geplaatst werd, had ze moeite met de overgang. Veel hijgen en toen rook het ook in no-time naar hond.
We zitten nog maar net in dit huisje. Heb het helemaal gesopt ton we erin kwamen en nu houden we het bij met een bezempje. Ik wou morgen dweilen. Ruikt het weer fris
Haar gebit is goed. Mooi wit en geen ontstoken tandvlees.
Waar is DLG een afkorting van?
Nee ze vind het heerlijk in huis

Haat kleed heb ik vorige week uitgewassen. Speeltjes kauwspullen e.d liggen in de kennel
@lisitano
Trimmer heb ik nooit geprobeerd. Wel een goede. Zeker eens de moeite waard denk ik! Dankje voor de tips! Wat voor hond heb jij?
@Marle
Dit is het proberen waard! Ik ga shampoo inkopen denk ik