Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Contemplate schreef:Ze is nu bij de dierenarts. Foto liet een grote maag zien, maar geen spul wat er niet hoorde of een obstructie in de darmen. Echo liet zien dat haar maag vol zat met water en 'iets wat er niet hoorde'. Geen duidelijk object. Misschien heeft ze ergens de vulling uit een speeltje getrokken, ik zou het anders niet weten.
Ze krijgt nu een kijkoperatie en zo nodig halen ze eruit wat er niet hoort. Arme muppet is van heup tot oksel geschoren voor de echo, buikje was pas kort weer harig na haar sterilisatie. Ik hoop dat ze iets vinden, het eruit halen en we op kunnen naar herstel!
Andere mogelijkheid was meer van hetzelfde: medicatie om eetlust op te wekken, braken opwekken of onderdrukken. Maar dat zag ik niet zitten. Als dat de oplossing was had dat eerder al zijn werk gedaan.
Contemplate schreef:Goed nieuws! Bij de kijkoperatie vonden ze een oordop in haar dunne darm, die hebben ze naar de maag gehaald en daar via een snede verwijderd.
pmarena schreef:Gelukkig is het maagje nu weer leeg als het goed is, arm ding.... Wat voor schuim zat er dan in behalve het oordopje....?
Hopelijk kan het beestje snel weer een beetje eten, dat zal wel opluchten