Oudduitse herder pup Zhiva groeit

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 19:40

Ohh, ik zie het topic nu pas! Die foto met dat pootje omhoog; <3 <3 <3 <3 <3 <3

Sowieso alweer prachtige foto's en wat zie je idd goed hoe hard ze groeit he, jeeeetje!
Wat is ze toch een knapperd, mooie fluffbal <3 Leuk om te zien ook hoe alles nog niet in verhouding is haha kijk die dikke voorpoten bv :') Ben ook echt heel erg benieuwd wat haar kleuren nog precies gaan doen het komende jaar bv. want die grauwe pups zijn echt toverballen!

Lekker blijven genieten van je knappe bolletje wol, maar zal vast goedkomen *\o/*

Ik ben stiekem ook wel echt jaloers op je fotografie skills hihi.
Eens kijken of we een keer wat kunnen plannen dat ik je inhuur om Arya eens op de foto te zetten <3

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-20 17:32

Dank je wel Cursebreaker! <3

Gaat echt hard inderdaad :oo Nu is inderdaad veel nog uit verhouding, echt stom hahaha. Maar ze heeft wel echt een herder uitstraling al, heel gaaf!

Stuur me daarvoor gerust een PB, voor foto's. :j

Nog een paar van vorige keer:

Afbeelding

Afbeelding

En van vandaag :D
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bloempotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-20 19:09

Nayomie schreef:
Je bent altijd welkom hoor Miran :D <3

Wat heerlijk Chantal! Lukt het een beetje met alles? :D

Ze kijkt hier echt van: "is dit mijn goede kant?" _O- Camera vindt ze echt leuk.

[ [url=m/STS2Rq.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ja hij doet het super! Andere honden zijn wel spannend dus we maken nu rustig aan kennis met honden welke ik ken zodat ik weet dat het geen traumatische kennismaking wordt :+ .

Nayomie

Re: Oudduitse herder pup Zhiva groeit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-20 20:20

Ah fijn zeg! En slim inderdaad om vertrouwde honden ervoor te vragen. Dan weet je in elk geval dat hij goede ervaringen opbouwt. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-20 20:27

Ik vind weinig dingen schattiger dan puppy's met één tipoor en alles lekker uit verhouding <3 Maar inderdaad, je ziet dat alerte koppie van de herder er al goed in terug! Prachtig is ze :j

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-20 20:51

Dank je wel! Ach alles uit verhouding, ongelijke oortjes nog, het heeft wat :))

Nog een paar foto's van vrijdagavond. Even kort, het was warm. Neus heeft een paar krassen opgelopen door een andere hond.
Afbeelding
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-20 20:55

Ach de arme schat, maar ze blijft zelfs met d'r krassen op haar neusje de leukste hoor <3

Houdt ze het een beetje vol in de warmte nog?

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-20 21:00

Gelukkig maar <3

Ja wel redelijk. Ze is voornamelijk binnen en zo ziet een deel van haar dag eruit :)) :
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-20 21:01

Goh! Ik zie er ongeveer hetzelfde uit _O-

Groot gelijk heeft ze, lekker afkoelen! Nog eventjes en dan kan je weer lekker naar buiten wandelingen maken.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-20 16:43

Nou, kan echt niet wachten tot we weer wandelingen kunnen maken hoor. Dit is echt bagger en ze verveelt zich enorm op deze manier. :')

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-20 16:37

Afbeelding
Oortjes staan rechtop! Nu ontbreekt wel haar puppy koppie O:)

Afbeelding
Vorig weekend heeft ze weer met haar zusje gespeeld. En even in een poeltje afgekoeld. Dat beviel wel. :))

Afbeelding
Afbeelding

Lijkt me toch leuk om een volgtopic ervan te gaan maken. Dus ook wat meer verhalen, als jullie dat zien zitten. :))

Gisteren zijn we weer naar puppycursus gegaan. Na een weekje pauze ivm hitte, mocht ze weer. En wat deed ze het goed! Alle opdrachten deed ze bijna perfect en mogen steeds meer uitbouwen. Zit en af kan ze met alleen handgebaren al, zonder snoepje. Commando blijf doet ze geweldig in huis, en zelfs los bij de puppycursus deed ze het geweldig. <3

Volgen vindt ze nog een beetje lastig maar er moeten dingen zijn die wat minder makkelijk gaan. Ze leert super snel, en dat merk je ook in de groep. Ze loopt enigszins voor op de andere honden, maar ze wil ook graag dingen leren. :D

Van de week waren we bij een hondenstrandje, en gek genoeg maak ik me meer zorgen om andere honden dan hoe ze bij mensen reageert. Met iedereen kan ze vrienden worden, kinderen, volwassenen, ouderen. Maar sinds ze is gegrepen, ben ik wat voorzichtiger geworden. En terecht want op die dag bleek iemand een hond te hebben die Zhiva het water in dreef en onder water duwde. We waren erbij dus die hond er vanaf gehaald en Zhiva direct weer laten zwemmen. Had ze geen moeite mee gelukkig. :D

JesdaJinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 17:17

Te cute <3